منو
X

تصویر
دکتر سهامه انصاری فر
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سهامه انصاری فر متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. در اینجا قصد دارم جهت آشنایی والدین توضیحاتی در ارتباط با روکش دندان شیری کودکان در دندان پزشکی کودکان به والدین گرامی ارائه دهم. بنده هم چون سایر همکارانم در حوزه داندان پزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.
روکش دندان شیری کودکان: هنگامی که بافت تاج دندان به علت پوسیدگی وسیعی که داشته و تجربه کرده است از میان می رود به گونه ای که مواد پر کردنی دندان فضای لازم را جهت قرار گرفتن نداشته باشد در این صورت جهت حفاظت از دندان ها تنها راهکار ممکن استفاده کردن از روکش دندان می باشد. در صورتی که روکش دندان نیز راهکاری برای حفظ دندان نباشد دندان پزشک متخصص کودکان مجبور به کشیدن دندان می نماید. در این صورت است که دندان پزشک یک روکش مخصوص که به صورت پیش ساخته می باشد و از جنس استیل ضد زنگ است را بر روی دندان کودک قرار می دهد تا از شکست های احتمالی دندان جلوگیری به عمل آورد. در چه مواقعی از روکش دندان شیری استفاده می گردد؟ معمولا اولین دنان های کودکان زودتر نسبت به دیگر دندان ها به عصب دندان می رسد، دندان های آسیاب کودک می باشد. بیشتر والدین علاقه چندانی به استفاده کردن روکش برای دندان های شیری کودک خود ندارند. اما فراموش نکنیم که در صورتی که دندان پزشک کودکان پیشنهاد این درمان را برای کودک ارائه داد می توانیم از این روش برای دندان های کودک استفاده کرد، تا دندان شیری در فاصله میان ترمیم دندان تا درآمدن دندان دائمی، کارکرد و عمر لازم را داشته باشد. بنابراین روکش دندان ای شیری در موارد خاص و بنا بر نظر و صلاح دید دندان پزشک کودکان توصیه می شود. موارد ویژه در این زمینه شامل: زمانی که دندان شیری دچار گستردگی پوسیدگی دندان باشد، دندان شیری با ناهنجاری ارثی، ترمیم دندان بعد از عصب کشی کردن دندان شیری که بعد از این درمان خطر شکستگی در ددندان شیری بخش تاج دندان را تهدید می کند، ترمیم دندان ‌هایی که ممکن است دیگر مواد در دهان آن ها با شکست مواجه شود. تفاوات روکش دندان های شیری با روکش دندان های دائمی در سیستم و بخش های متفاوت استفاده شده در روکش های دندان های شیری با دندان های دائمی می باشد. به صورتی که در روکش دندان های شیری احتیاجی به قالب گیری نمی باشد و کار روکش در همان یک جلسه مراجعه به دندان پزشکی کودکان انجام می پذیرد. قالب روکش دندان های شیری به رنگ فلزی و از جنس استیل ضذ زنگ می باشد و در اندازه های مختلف و به شکل پوسته ای با دندان کودک تطابق داده می شود. بعد از چسباندن روکش پس از این که بی حسی دندان به اتمام رسید درد شدیدی برای کودک حس می شود که این درد کاملا طبیعی بوده است و امکان دارد تا چند روز این درد برای کودک ادامه پیدا کند. در نتیجه می بایست کودک از دارو های بی حسی برای تسکین درد دندان هایش استفاده کند. نیز پس از انجام درمان کودک لازم است تا ۲ ساعت چیزی نخورد. مکان متصل شدن روکش با لثه را به خوبی تمیز کنید و حتما توجه کنید که کودک شما بهداشت دهان و دندان های خود را رعایت می کند و مسواک می زند تا التهابات به وجود آمده در لثه از بین برود. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر سهامه انصاری فر متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر سهامه انصاری فر
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر