منو
X

تصویر
دکتر سمیه حسینی طباطبایی
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سمیه حسینی طباطبایی متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. من در سال ۱۳۷۷ با قبولی در کنکر سراسری وارد رشته دندان پزشکی شدم و دکترای عمومی دندان پزشکی خود را در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پس از سپری کردن شش سال تحصیل با موفقیت به پایان رسانیدم و پس از وقفه ای چند ساله در سال ۱۳۸۹ دوره بورد تخصصی ترمیمی و زیبایی خود را از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با موفقیت به اتمام رسانیدم. در سال ۱۳۸۹ به عنوان استادیار دانشکده علوم پزشکی زاهدان فعالیت تدریس خود را آغاز کردم و تا هم اکنون به تدریس مشغول می باشم. حال نیز به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به فعالیت در امر آموزش و پژوهش مشغول می باشم تا در این رهگذر هم بتوانم تجربیات خود را در اختیار دانشجویان گرانقدر بگذرام و هم با تحقیقات بیشتر بر تجربه و علم خود در کار درمانی بیافزایم. بنده در سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ به عنوان سرپرست بخش ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منصوب گشتم و از سال ۱۳۹۱ به عنوان مدیریت گروه ترمیمی تا هم اکنون را بر عهده دارم. بنده در زمینه تخصص خود یعنی ترمیمی و زیبایی علاوه بر این صاحب مقالات متعدد برای مجلات معتبر علمی داخلی و خاجی نیز می باشم و برای بسیاری از مجلات معتبر علمی به عنوان داور همکاری می نمایم. با شرکت در سمینار ها و کنفرانس های علمی و کارگاه های متعدد از آخرین متد های روز دنیای دندان پزشکی آگاه می شود و این معلومات را چه در کار خود و چه در کار پژوهش و تدریس خود به کار می گیرم و به دانشجویان خود انتقال می دهم. علاوه بر این بنده صاحب تالیف دو کتاب در زمینه تخصص خود می باشم. من در حال حاضر عضو انجمن دندان پزشکان و انجمن تخصصی ترمیمی و زیبایی می باشم. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با فاصله میان دندان ها توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
فاصله میان دندان ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهر و زیبایی لبخند بازی می کند و در صورت زیاد بودن این فاصله میزان زیبایی دندان ها کاهش پیدا می کند. این فاصله باید به گونه ای باشد که فقط یک نخ دندان از آن عبور نماید بنابراین اگر میزان این فاصله میان دندان زیاد باشد بر زیبایی فرد بسیار تاثیر گذار می باشد. اما این سوال مطرح است که علل بوجود آمدن فاصله زیاد میان دندان ها چیست؟ وجود فک بزرگ به نسبت اندازه دندان ها عامل اصلی در فاصله میان دندان ها می باشد و این عامل بر زیبایی دندان ها بسیار تاثیر گذار می باشد. همچنین در زمان هایی که فرد یک دندان و یا تعدادی از دندان ها خود را از دست داده باشد فاصله میان دندان ها بوجود می آید. در بعضی از موارد نیز وجود داشتن دندان اضافی نیز سبب از بین رفتن زیبایی دندان ها و نا هماهنگی در دندان ها و در نهایت حصول عدم زیبایی در دندان می شود. از دیگر دلایل فاصله میان دندانی بیماری های لثه را می توان اسم برد. کاهش فاصله بین دندان جهت حصول زیبایی دندان از آنجا که فاصله بین دندانی روی زیبایی دندان موثر بوده که باعث خنده نا زیبا است درمان فاصله غیر طبیعی بین دندانی امری واجب می باشد. برای منظم کردن دندان ها در زمانی که تعداد دندان کم باشد و در واقع کمبود دندان وجود داشته باشد می بایست از دندان مصنوعی استفاده کرد. ارتودنسی نیز راهکاری بسیار تاثیر گذار جهت منظم و مرتب کردن دندان ها و بدست اوردن زیبایی است. باندینگ دندان هم روشی دیگر جهت طراحی لبخند می باشد.

مشخصات
  • جنسیت l,ke
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر سمیه حسینی طباطبایی متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها / جهت مشاوره و تعیین وقت با شماره از ساعت ۱۶.۳۰ الی ۲۱
تصویر
دکتر سمیه حسینی طباطبایی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر