منو
X

تصویر
دکتر سعید قریشی
دندانپزشک
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
20%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سعید قریشی متخصص دندان پزشکی ارتودنسی و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده متولد سال ۱۳۵۴ در شهر تهران می باشم. پس از اتمام تحصیلات متوسطه خود با شرکت در کنکور سراسری در سال ۱۳۷۲ توانستم در کنکور سراسری پذیرفته شوم و وارد دانشکده دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته دکترای عمومی دندان پزشکی شوم. سپس این دوره را با کسب رتبه سوم و معدل ممتاز به پایان رسانیدم و رتبه چهارم آزمون علوم پایه کشوری در سال ۱۳۸۲ را نیز کسب کردم. پس از آن بنا بر علاقه خود دوره تخصص دندان پزشکی ارتودنسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کردم و توانستم در سال ۱۳۷۹ برای تحصیل در رشته ارتودنسی در دانشکده دندانپزشکی مشهد پذیرفته شوم و بورد تخصصی را در سال ١٣۸۲ را اخد نمایم و و لوح تقدیر از وزیر بهداشت دریافت نمایم. از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۹۳ علاوه بر انجام امور علمی ، آموزشی و آشنایی با نو ترین روش های ارتودنسی در داخل و خارج کشور به صورت خصوصی در درمان بیماران فعالیت می کنم. در سال ۱۳۹۳ با شرکت در آزمون ورودی در کشور کانادا موفق به کسب نمرات بسیار عالی شدم و در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسی در سال ۲۰۱۴ مشغول به تحصیل در رشته ارتودنسی و آشنایی به آخرین تکنیک ها و روش های روز در درمان بیماران شدم. در کنار کار حرفه ای دندان پزشکی خود در سخنرانی وکنگره های مختلف داخلی و خارجی شرکت می کنم و همچنان خود را به تکنیک ها و روش های روز در علم ارتودنسی آشنا می نمایم.
در اینجا در مورد ارتودسی و تاثیرات آن می خواهم سخنی کوتاه بیان کنم. ارتودنسی روشی درمانی در جهت بهبود روابط میان فک و ردیف کردن و در یک راستا قرار گیری دندان ها است که علاوه بر این که مشکلات ظاهری و زیبایی را دندان ها حل می کند اختلالات لثه را نیز رفع می نماید. دارا بودن دندان های مرتب و ردیف شده بسیار در ظاهر و ایجاد لبخندی خوب موثر است اما برعکس آن داشتن دندان های نا مرتب و بهم ریخته ظاهر فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث می شود توجه نگاه ها به این سمت از ظاهر معطوف گردد و دیدن سایر زیبایی های صورت را تحت الشعاع خود قرار دهد. این درست است که داشتن لبخندی زیبا و ایده ال حس اعتماد به نفس و راحتی حضور در اجتماع را برای فرد ایجاد می کند و اثرات مثبت روحی و روانی فارغ از زیبایی نیز برای فرد بر جای می گذارد. طرح لبخند روشی اصلی در زیر شاخه های ارتودنسی محسوب می شود و نکته قابل توجه این است که بر خلاف باور عموم هیچ گاه برای انجام این عمل درمانی دیر نیست و در هر سنی امکان اصلاح دندان و موقعیت قرار گیری فکین به خوبی قابل بهبودی است.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر سعید قریشی متخصص ارتودنسی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ارتودنسی..
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
مطب دکتر سعید قریشی غرب تهران ساعت و روز های کاری مطب: یکشنبه و پنج شنبه عصر ۳ الی7 مطب دکتر سعید قریشی شرق تهران: ساعت و روز های کاری مطب: چهارشنبه ها عصر ۳ الی ۷ مطب دکتر سعید قریشی شمال تهران: شنبه عصر ساعت ۳ الی ۷ و پنجشنبه صبح ۹ الی۱۲ مطب دکتر سعید قریشی استان قم دوشنبه و سه شنبه عصر ۳ الی 7

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر