منو
X

تصویر
دکتر ساره کشاورز مشکین فام
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر ساره کشاورز مشکین فام متخصص دندان پزشکی ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت می باشم. بنده توانستم دکترای عمومی دندان پزشکی خود را پس از طی کردن شش سال از دانشگاه علوم پزشکی تهران با موفقیت به اتمام رسانیدم و سپس تخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندم. بنده در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به فعالیت می باشم و همیشه در تلاش بوده ام که فضای کاری خود را محدود به امر درمان نکنم و با قرار گرفتن در فضای اکادمیک و دانشگاه و با انجام پژوهش های مختلف سعی در نوین کردن علم خود و انتقال آن به دانشجویان خود هستم. بنده در حال حاضر عضو انجمن متخصصین ارتودنتیست های اروپا می . بنده به عنوان سخنران و با شرکت در سمینار ها و کنفرانس ها فعالیت های پژوهشی خود را ادامه می دهم. بنده همیشه سعی خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. من در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ارتودنسی مانند درمان ارتودنسی اطفال درمان ارتودنسی بالغین درمان ناهنجاری های فک بلیچینگ(سفید کردن) دندان جراحی ضایعات دهان و فک و صورت جراحی دندان عقل جراحی ایمپلنت و … را انجام می دهم. امیدوارم با کمک و یاری سایر اعضا و همکاران کلینیک ارائه دهنده ی بهترین خدمات بوده و لبخند زیبایی را برایتان به ارمغان آوریم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با درمان ارتودنسی دندان توضیحاتی ارائه دهم.
ارتودنسی قسمتی از درمان دندان پزشکی می باشد که با نا هنجاری های دندان در ارتباط می باشد. و به منظم کردن و هم ردیف کردن دندان ها نیز اطلاق می شود و در این درمان شلوغی دندان ها که روی همدیگر قرار گرفته اند رفع می شود و به ایجا لببخند زیبا در فرد کمک بسیاری می کند. در صورتی که این اختلالات در زمان مناسب خود رفع نگردد سبب ایجاد مشکلات بسیار بزرگی در فرد می شود این مشکلات در نحوه درست جویدن غذا، صحیح صحبت کردن، نفس کشیدن و نیز در امر زیبایی بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. در مواردی که دندان ها و فکین فرد دارای مشکلات زیادی باشد علاوه بر ارتودنسی به جراحی نیز احتیاج پیدا می کند و جراحی به عنوان درمانی تکمیلی محسوب می گردد. در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی در کار درمانی ارتودنسی بوجود آمده است و در حال حاضر و دوران حاضر پیشرفت های که در امر ارتودنسی ایجاد می شود به عنوان پیشرفت های نوآورانه محسوب می شود. امروزه امکان انجام درمان های ارتودنسی با براکت های شفاف به علت نامرئی بودن و دیده نشدن آن ها قابل انجام است. درمان های ارتودنسی بر خلاف باور عموم هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و در هر سنی ( کودکان ۵-۹ سالگی _ نوجوانان ۹-۱۶ سالگی و در دوران بزرگسالی تا هر زمانی که دندانی در دهان وجود دارد) قابل انجام می باشد. ارتودنستی ثابت: برای بیماران با دندان های دائمی انجام می شود. بنا بر ضرورت های بیمار، دندان پزشک امکان دارد از براکت های سنتی در قالب فلزی یا براکت های زیبایی در قالب سرامیک استفاده کند. این نوع درمان با استفاده از نیروهای مکانیکی (سیم های ارتودنستی، کش و لاستیک) به دندان اجازه جا به جایی می دهد در بعضی موارد جهت بوجود آوردن فضای مناسب, کشیدن بعضی دندان ها لازم و ضروری می باشد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر ساره کشاورز مشکین فام متخصص دندان پزشکی ارتودنسي و ناهنجاري فك و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان ارتودنسي و ناهنجاري فك و صورت.
تخصص ها
  • ارتودنسی
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر ساره کشاورز مشکین فام
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر