منو
X

تصویر
دکتر سارا خرایی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سارا خرایی متخصص دندانپزشکی پروتز های دندانی و ایمپلنت و دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم. تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اتمام رسانیدم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود بلافاصله و بدون وقفه در رشته تخصص پروتز های دندانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شدم و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سمت استادیاری دانشگاه مشغول به کار شدم و تا هم اکنون نیز مشغول به کار می باشم. من به عنوان یک معلم تمام تلاش خود را در آپدیت کردن و به روز کردن دانش دندان پزشکی و تخصص خود می کنم و در این راه از اساتید خود همواره راهنمایی جسته ام. حال خود به عنوان مدرس سعی ام را بر آن داشته ام تا بتوانم با شرکت در سمینار ها و کنفرانس ها از آخرین متد ها و روش های در درمان بیمار های دهان و دندان آگاه شوم و در این مسیر توانسته ام مقالات مختلف به مجلات داخلی و خارجی ارائه نمایم و نتایج خوبی حاصل کنم و این اطلاعات و دانش نوین را نیز در اختیار دانشجویان عزیز خود که چراغ راه آینده این علم می باشند قرار دهم. همان طور که می دانید تکنولوژی در درمان بیماری های دهان و دندان نقش مهمی ایفا می کند و در برخی از درمانی ها در صورت نبود به کار گیری تجهیزات مدرن و به روز کار درمانی میسر نمی باشد. بنابراین در کار درمانی دندان پزشکی به کار گیری تجهیزات و تکنولوژی امری واجب و ضروری می باشد. در برخی از درمان های دندان پزشکی حتی به عنوان عاملی در پیشبرنده در درمان بیماری ها نقش بسزایی ایفا می کند و گاه در نبود تکنولوژی های جدید امکان درمان دقیق برخی از بیماری ها دیگر میسر نمی شود. در واقع بنده همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده به مراجعین خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. من در مطب خود به همراهی کلیه همکاران خود تمامی انرژی و تلاش خود را بر ان داشته ای تا کار درمانی شما را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و رضایت خاطر شما را بدست آوریم. آرزوی من و کادر درمانی ام سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با انواع اوردنچر ارائه نمایم.
انواع اوردنچر: اوردنچر متکی بر بافت لثه: در این نوع اوردنچر، پروتز دندانی ساخته شده زمانی که بر روی ایمپلنت هایی که در فکین بالا و یا پایین گزارده شده است قرار داده می شودف به طور مستقیم روی لثه قرار داده می شود. اتصالاتی در این گونه از اوردنچر متحرک مد نظر قرار گرفته است که به طور کامل با ایمپلنت ها مطابق می شود و تا هنگامی که به خواست فرد از دهانش خارج نشود به حالت ثابت در درون دهان باقی می ماند. اگر دقت کید این نوع از اوردنچر که به بافت لثه تکیه دارد شبیه ترین گونه از اوردنچر به پروتز دندان مصنوعی سنتی می باشد و از کمترین اصول و استاندارد های ملزوم برای آن دسته از بیمارانی که تمامی دندان های خود را از دست داده اند؛ برخوردار است. اوردنچر متکی بر ایمپلنت و لثه: در این گونه از اوردنچر، پروتز دندانی با بره گیری از دو ایمپلنت در درون لثه کاشته شده که به طور معمول به جای دندان نیش یا آسیا کاشته می شوند، بر روی لثه قرار می گیرد. در این گونه از اوردنچر به طور معمول از یک میله که ایمپلنت ها را به هم وصل می کند به عنوان محل سوار شدن پروتز دندانی بهره برداری می شود. از این روی است که به این گونه از کاشت دندان مصنوعی، اوردنچر میله ای نیز گفته می شود. چنان چه احتیاجی به این نباشد که ایمپلنت ها به طور حتم از یکدیگر جدا باشند؛ از دیگر ساپورت ها مانند ساپورت توپی یا لوکیتور ها هم می توان بهره گرفت. اوردنچر بر پایه ایمپلنت: اوردنچر بر پایه ایمپلنت تنها بوسیله ایمپلنت ها ساپورت می شود به گونه ای که پروتز دندان مصنوعی به صورت کامل یا با ضمائمی به ایمپلنت هایی که کاشته شده در فک متصل می شوند یا از راه تاج های تلسکوپی بر روی آن سوار می شود. به طور معمول تقریبا ۴ تا ۶ ایمپلنت می بایست در فک کاشته شود که تعداد مشخص آن ها بر اساس نیرو و فشاری که به هر ایمپلنت وارد می گردد بوسیله دندان پزشک معین می شود. پس از آن بسته به نظر دندان پزشک یک گونه از اتچمنت، توپی یا مگنتی بر روی ایمپلنت ها گزارده می شود تا مکان قرار گیری پروتز دندان های مصنوعی آماده گردد. در آخر، تاج دندان مصنوعی که به طور معمول تمامی دندان ها را مشمول می شود بر روی اتچمنت گزارده می شود. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس ایمیل، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک دولتی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی پروتز های دندانی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر سارا خرایی متخصص دندانپزشکی پروتز های دندانی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی پروتز های دندانی.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
تصویر
دکتر سارا خرایی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر