منو
X

تصویر
دکتر رضا آشتیانی
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من رضا آشتیانی دندانپزشک و متخصص پروتز و زیبایی و فوق تخصص پروتز ایمپلنت ، استاد دانشگاه شهید بهشتی و مدیر گروه تکنولوژی پروتز برای چند دوره تاکنون هستم.
دوره های متفاوتی را از زمان فارغ التحصیلی تا کنون مورد دندانپزشکی زیبایی ، ایمپلنت و دندانپزشکی دیجیتال در نقاط مختلف جهان گذرانده ام. بنده در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل دوره تخصصی پروتز شدم و از سال ۱۳۷۸ تا کنون مدرس دانشگاه می باشم. در حال حاظر مشغول تدریس به دانشجویان خوبم در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی بوده و در مطب شخصی به درمان مشغول می باشم. بنده در کار تخصصی خود محدوده ای مشخص را انتخاب کرده ام در جهت ارائه بهتر و دقیق تر خدمات و آن : محدوده ی کار شخصی من مربوط به روکش ها ، پروتز یا دست دندان های متحرک، زیبایی و ایمپلنت می باشد و با کمک همکاران دیگر متخصص در مطب به بیمارانی که مشکل عفونی ریشه یا لثه دارند کمک می شود.
بخشی از رزومه کاری بنده:
فوق تخصص پروتز ایمپلنت
مدیر گروه تکنولوژی پروتز دانشگاه شهید بهشتی
کسب عنوان master از کنگره های جهانی ایمپلنت
برنده جایزه ملی دکتر هدایت در تحقیق
استاد نمونه دانشگاه
ثبت اختراع در زمینه ی سرامیک و ایمپلنت
تالیف کتاب های علمی و اجتماعی
تالیف مقالات علمی
بیش از صد سخنرانی علمی در کنگره ها و همایش های دندانپزشکی
دندان ‌پزشکی که در زمینه تخصصی ترمیمی و زیبایی آموزش می‌بیند می‌تواند کار های مربوط به زیبایی را با مهارت بیشتری انجام دهد. با علم و مهارتی که دندان ‌پزشک ترمیمی بعد از دندان ‌پزشکی پیدا می‌کند می‌تواند پیچیدگی‌ های بیشتر دندانی را حل کند.
بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی ، متخصصی است که علاوه بر این که دندان های شما را بازسازی و ترمیم می نماید از بهترین تکنینک زیبایی در جهت ایجاد لبخندی زیبا کمک میگیرد و در واقع استفاده می نماید. روش ‌ها و گزینه ‌های بسیار زیادی برای درمان دندان ‌هایی که دچار تغییر رنگ، شکستگی یا کجی شده و یا حتی افتاده باشد، وجود دارد.
بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی بهترین روش را برای زیبا کردن و بهبود دادن وضعیت دندان‌ها، لثه ها و در نتیجه در ایجاد لبخندی زیبا بهره می گیرد. بسیاری از دندانپزشکان زیبایی به دلیل آموزش گسترده، فعالیت و تجربه در زمینه بهبود ظاهر دندان‌ ها و لبخند بیمار از اعتبار و تجربه فراوانی برخوردار هستند و بهتر است در این زمینه به این متخصصان مراجعه نمایید.
دندان های زیبا و سفید و یکدست علاوه بر این که باعث لبخند زیبا می شود بلکه احساس اعتماد به نفس و عزت نفس را در انسان افزایش می دهد و باعت می شود خنده ای با غرور داشته باشید. بسیاری از افراد به دلیل دارا بودن دندان های نا زیبا به جبر در هنگام خندیدن دستان خود را جلوی دهان می گیرند و این باعث می شود هنگامی که در جمعی حضور دارند معذب و احساس اذیت در خود نمایند که با یکسری از کار های ساده در تخصص تریمم و زیبایی دندان های می توان این کابوس را به اتمام رساند. با سفید کردن دندان ها در فاصله زمانی بسیار کوتاه می توانید رنگ دندان های خود را ۲ تا ۳ درجه روشن کنید و از خندیدن لذت ببرید.
حتما شما عزیزان نیز افرادی در دوستان یا آشنایان خود دیده اید که در زمان خندیدن بافت عمده ای از لثه مشخص می شود و ممکن است آن ها را از این موضوع آزار دهد اما این مشکل نیز راه چاره دارد و می توان با متخصص زیبایی ان را درمیان گذاشت و حل کرد و آن به این صورت است که بافت اضافی لثه را برمی دارند و به این صورت لبخند زیبایی را به دندان های شما بر می گرداند.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص پروتز زیبایی و ایمپلنت
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی مدیر گروه تکنولوژی پروتز دانشگاه شهید بهشتی، استاد نمونه دانشگاه
  • مقطع تحصیلی بورد فوق تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر رضا آشتیانی ، دندانپزشک، دکتر رضا آشتیانی متخصصپروتز زیبایی و ایمپلنت، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر رضا آشتیانی استاد دانشگاه، دکتر رضا آشتیانی ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر رضا آشتیانی متخصص پروتز زیبایی و ایمپلنت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
تصویر
دکتر رضا آشتیانی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر