منو
X

تصویر
دکتر رامین آذر
ارتودنسی
(2)
آمار این متخصص
(2) رای
100%

دقت

20%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر رامین آذر ، متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) و اصلاح ناهنجاری های دندان و فک می باشم. در مطب دندانپزشکی اینجانب با تخصص دندانپزشکی ارتودنسی به افراد برای انتخاب بهترین روش ‌های درمان جهت دست یابی به دندان هایی ایده‌آل و دندان های زیبا کمک می‌شود. بنده با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. در واقع در مطب بنده ضمن ارایه به روز ترین روش های ارتودنسی هدف ما کمک به شما در به دست آوردن لبخند زیبا و دندان های مرتبی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. ارتودنسی درمانی نیست که تنها به دوران نوجوانی اختصاص یابد بلکه حتی بسیاری از بزرگسالان نیز در سنین بالا می توانند توسط متخصص ارتودنسی از این درمان بهره مند شوند.
احتمال دارد گاهی بر ای شما نیز این مساله ایجاد شده باشد که زمانی که در جستجوی بهترین متخصص در اینترنت و یا هر گونه فضای مجازی یا در میان دوستان و اشنایان خود هستید این سوال در پس ذهنیت خود داشته باشید که اساسا بهترین متخصص کیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ خب با پاسخ های بسیاری مواجه می شوید اما مهم ترین مسأله را در تجره دندان پزشک و میزان معلومات وی میبینید و جستجو می کنید اما علاوه بر این ها عوامل دیگری چون صدق گفتار با بیمار بهدین معنی ارائه درمان و بیان نکات مثبت و منفی هر درمان را با بیمار در میان گذاشتن نکته ای بسیار مهم است که اعتماد در بیمار را بوجود می آورد و دیگر نظافت مطب و کادر درمانی خوب و متخصص می تواند از ویژگی های یک متخصص خوب و کلینیک درمانی وی باشد.
دارا بودن دندان های مرتب و ردیف شده بسیار در ظاهر و ایجاد لبخندی خوب موثر است اما برعکس آن داشتن دندان های نا مرتب و بهم ریخته ظاهر فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث می شود توجه نگاه ها به این سمت از ظاهر معطوف گردد و دیدن سایر زیبایی های صورت را تحت الشعاع خود قرار دهد. همچنین بهداشت و تمیز کردن دندان های نا مرتب بسیار مشکل است و گاهی انجام نشدنی و این خود باعث خرابی زود به هنگام آن ها نیز می شود. به علاوه ایجاد لبخندی زیبا را از شخص محروم می کند و گاهی حس اعتماد به نق=فس را د رافراد سلب می کند. برای داشتن لبخنی زیبا کافیست دندان هایی مرتب و ردیف شده داشته باشیم که این مهم با انجام عمل ارتودنسی به سادگی و البته با صبوری شخص ممکن می شود.
زمانی که سخن از عمل ارتودنسی به میان می اید بدون تردید همان سیم ها و نگین هایی که بر روی دندان های بسیاری از افراد دیده ایمو نیز نحوه قرار گیری آن ها در دندان به ذهنمان متبادر می و بیشتر این مراجعه کنندگان نگران ظاهر خود و تاثیر این سیم ها بر زیبایی خود را دارند. اگر چه تخصص ارتودنسی فراتر از این سیم ها و براکت ها می باشد فواید آن بسیار مهم و چه بسا گاهی الزامی نیز می باشد. متخصصان ارتودنسی نیز نگرانی هایی مانند موقعیت دندان ها در دهان بیمار ، استفاده از بهترین روش در راستای قرار گیری دندان ها در موقعیت مکانی درست دارند و آن ها همیشه سعی می کنند راه درست و اصولی را د رجهت این درمان به کار بگیرند.
بخشی از انواع ارتودنسی وجود دارد: ۱-ارتودنسی ثابت ۲-ارتودنسی متحرک ۳-ارتودنسی نامرئی
ارتودنسی ثابت: همان گونه که از اسم آن بر می اید بدین معنی است که در این نوع ارتودنسی پلاک ها ثابت هستند و بیمار نمی تواند آن ها را حرکت دهد بلکه این عمل فقط توسط خود دندان پزشک صورت می گیرد. در دستگاه ارتودنسی ثابتاجزای آن به این شکل است که نگین ها روی دندان ها می چسبد و به هیچ وجه نمی توانند حرکت داده شوند. به این نگین ها براکت می گویند. این درمان به همکاری بیمار نیازی ندارد و خود به صورت ثابت توسط دندانپزشک به دندان می چسبد.طول درمان در این نوع ازارتودنسی به طور متوسط حدود ۲ سال می باشد اما این میزان متغیر است و بستگی به نوع دهان و دندان بیمار دارد و ممکن است بیمار دارای ناهنجاری هایی باشد که این خود طول درمان را بالا می برد. اما همکاری بیمار نیز بسیار موثر است و باید در خوردن غذاهایی سفت که فشار زیادی به دندان ها وارد می کند اجتناب ورزد. اگر این همکاری متقابل صورت نگیرد و اصولی که از طرف دندانپزشک به بیمار گوشزد می شودف رعایت نشود براکت از دندان جدا می شود که در نتیجه باید براکت تازه ای برای بیمار چسبانده شود که خود این کار سبب به طول انجامیدن دوره درمان و همچنین آسیب به دندن نیز می شود. در این دوره درمانی نیاز به مراقبت های ویژه ای از طرف بیمار است که تغییر رنگ و چوسیدگی در دندان ها را به عمل نیاورد.
ارتودنسی متحرک: همان طور که از نام این نوع از ادرمان ارتودنسی بر می آید به دستگاهی که توانایی خارج کردن و نیز جاگذاری آن را داشته باشید، ارتودنسی متحرک می گویند. بدین صورت که در این نوع ارتودنسی برخلاف ارتودنسی ثابت براکت به دندان چسبیده نمی شود. ارتودنسی متحرک به گونه ای ایجاد و ساخته می شود که هم متناسب با اندازه دهان شما باشد و به روند درمان ارتودنسی کمک می کند. این نکته را فراموش نکنید که طول درمان ارتودنسی توسط دندان پزشک برای هر فرد طرح ریزی می شود و این دندان پزشک است که در باره استفاده از این نوع درمانی تصمیم گیری نهایی را می دهد. خود این دستگاه های ارتودنسی متحرک به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. گروه اول متناسب با حرکت های ساده دندانی می باشد. دومین گروه از دستگاه های ارتودنسی متحرک برای حرکت دادن دو فک بالا و پایین متناسب شده است. این دستگاه ها بدین شکل طرح ریزی شده اند که نیروی مشخصی را با مساعدت فنرها و پیچ ها و نیز با کمک دیگر اجزای مکانیکی به دندان ها و یا هر دو فک وارد کنند.
ارتودنسی نامرئی: ارتودنسی نامرئی نوعی کم شناخته تر از انواع ارتودنسی در میان احاد مردم است، این نوع ارتودنسی همان طور که از نامش بر می آید در هنگام جای گیری در دندان دیده نمی شود و در آن دندان ها بدون براکت و سیم در جای درست خود واقع می شوند. در این روش تنظیم کننده در داخل دستگاه های طلقی نامریی نصب و ساخته می شود به دین علت است که این نوع ارتودنسی تماس و نزدیکی کمتری با مواد غذایی که بیمار مورد استفاده قرار می دهد دارد، اما باید این نکته را توجه کرد که بسیار نیز در میان روش دیگر ارتودنسی محبوب است به نسبت دیگر روش های ارتودنسی. اما این نکته نیز وجود دارد که جواب درمانی به روش براکت ها سریع تر اتفاق می افتد و به نسبت روش ارتودنسی نامرئی هم میزان هزینه و هم طول دوره درمانی آن نیز به طور قطع یقین مشخص نیست.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) و اصلاح ناهنجاری های دندان و فک
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر رامین آذر ، دندانپزشک، دکتر رامین آذر ارتودنسی (ارتودنتیست) و اصلاح ناهنجاری های دندان و فک ،متخصص جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر رامین آذر استاد دانشگاه، دکتر رامین آذر ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر رامین آذر ارتودنسی (ارتودنتیست) و اصلاح ناهنجاری های دندان و فک ، متخصص جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر رامین آذر
ارتودنسی
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر