منو
X

تصویر
دکتر داوود نیکبخت
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر داوود نیکبخت متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده توانستم دکترای عمومی دندان پزشکی خود را پس از طی کردن شش سال از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۱۳۸۴با موفقیت به اتمام برسانم و سپس فلوشیپ جراحی وایمپلنت را در سال ١٣٨۵ به اتمام برسانم و نیز فلوشیپ دندانپزشکی زیبایی ( لامینیت ولبخند زیبا) را در سال ١٣٩١ از کشور امریکا دریافت کنم. بنده در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل مشغول به فعالیت می باشم و همیشه در تلاش بوده ام که فضای کاری خود را محدود به امر درمان نکنم و با قرار گرفتن در فضای اکادمیک دانشگاه و انجام پژوهش های مختلف سعی در بروز رسانی علم خود و انتقال آن به دانشجویان خود هستم. بنده در حال حاضر عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران می باشم و به عنوان سخنران و برگزار کننده ورک شاپ ها مختلف و کارگاه های عملی و آموزشی و شرکت در کنگره های سراسری انجمن دندان پزشکان عمومی و انجمن متخصصین ترمیمی فعالیت های پژوهشی خود را ادامه می دهم. بنده همیشه سعی خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. امیدوارم با کمک و یاری سایر اعضا و همکاران کلینیک ارائه دهنده ی بهترین خدمات بوده و لبخند زیبایی را برایتان به ارمغان آوریم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با درمان زیبایی دندان با روکش دندان توضیحاتی ارائه دهم.
فواید اصلاح طرح لبخند: نظر به این که اصلاح طرح لبخند از متد های نوین و جدید در راستای زیبا سازی صورت و ذهن به حساب می آید، همچنین با توجه به این که بسیاری از افراد در روزگار حال به زبایی طبیعی روی آورده اند درمان زیبایی اصلاح طرح لبخند از گزینه های بسیار مناسب و خوب در جهت زیبایی طبیعی صورت افراد می باشد و باعث می شود تا مردم بتوانند در هر شرایطی اعتماد به نفس خود را حفظ نمایند و آن را افزایش دهند. بر خلاف باور عموم که فقط این کار را به عنوان درمان زیبایی می دانند، بهبود اصلاح طرح لبخند به سلامت جسمی افراد نیز مرتبط می شود و آن تاثیرات اصلاح طرح لبخند به نوعی به سلامت جسم نیز مربوط است، و آن به این صورت است که زمانی که افراد دندان های هم ردیف و منظم در دهان داشته باشند باعث می شود که صحبت کردن بهتر صورت گیرد و عمل جویدن به راحتی انجام شود و این برای عملکرد مفید دستگاه گوارش بسیار مفید و مناسب می باشد. این روش درمانی فقط به جوانان اختصاص ندارد بلکه در هر سن و سالی که افراد باشند می توانند از این روش بهره ببرند. روش های گونانگونی در جهت بهبود اصلاح طرح لبخند وجود دارد و بنا بر وضعیت دهان و دندان های هر فرد یک روش انتخاب می گردد. روش های اصلاح طرح لبخند: یکی از روش های بسیار خوب جهت اصلاح طرح لبخند این است که دندان هایی که نا مرتب هستند جابه جا می شوند و در شرایط و وضعیت مناسب و هماهنگ قرار داده می شوند. البته دندان هایی که به صورت بسیار واضحی در حالت نا مرتبی قرار دارند با درمان ارتودنسی در جایگاه مناسب خود قرار داده می شوند و به وضعیت درست خود در می آیند. دیگر روش در این مورد به اصلاح رنگ نا مناسب در دندان ها می باشد،بدین معنی در مواقعی دندان ها مرتب هستند و در وضعیت درست خود قرار دارند اما دچار تغییر رنگ شده و یا رنگ نا مناسبی دارند، در این صورت دندان پزشک از درمان لمینیت بهره می گیرد. روکس های لمینت به رنگ سفید و رنگ دندان طراحی شده اند و قادر است که رنگ دندان های فرد را به صورت یک دست و بسیار زیبا نشان دهد و نیز برخی دیگر از نا هنجاری ها در دندان ها را بر طرف نماید. در نظر داشته باشید که اصلاح طرح لبخند می تواند در قالب بیلچینگ، ایمپلنت و … نیز دنبال شود و هر یک با توجه به وضعیت دهان بیمار انتخاب می شود. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی داوود نیکبخت متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها ١٦ تا ٢١
تصویر
دکتر داوود نیکبخت
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر