منو
X

تصویر
دکتر خدیجه مینا
ارتودنسی
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر خدیجه مینا در سال ۱۳۶۹ پس از اتمام دوره متوسطه خود با موفقیت در قبولی در کنکور سراسری وارد دانشگاه در رشته دکترای دندان پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدم و در سال ۱۳۷۵ با بدست آوردن رتبه اول در همین رشته ، دوره دندانپزشکی عمومی خود را به با موفقیت به اتمام رساندم و از دانشکده دندانپزشکی شیراز فارغ التحصیل شدم. بنده سپس در سال ۱۳۷۹ توانستم دوره تخصص ارتودنسی را با بدست اوردن رتبه دوم بورد تخصص کشوری به پایان برسانم. بنده اشتغال به کار درمان را از درمانگاه حضرت بقیه الله شروع کردم و از سال ۱۳۷۵ تا الان در درمانگاه حضرت ولی عصر امور درمانی دندان پزشکی را انجام می دهم. بنده سپس با دریافت مجوز لازم مطب شخصی خود را توانستم در سال ۱۳۸۳ افتتاح نمایم و سپس در سال ۱۳۹۳ کلینیک تخصصی دندان پزشکی خود را افتتاح کردم. بنده در حال حاضر عضو جامعه بین المللی ارتودنتیست های اروپا و آمریکا هستم و همواره پس از اتمام تحصیلات خود نظر به این در رشته های علمی همیشه پیشرفت و به روز بودن نکته ای بسیار حائز اهمیت می باشد بنده به دوره های تکمیلی جدید نیز وارد گشته ام و دارای مدارک معتبر برای درمان های ارتودنسی Invisalign و Lingual هم می باشم. موفقیت و خوشنامی رازی است که علت آن نو کردن و به روز کردن علم و آگاهی از جدیدی ترین روش های درمانی روز دنیا می باشد که بنده با شرکت در دوره های گوناگون و سمینار های مختلف به آن دست پیدا می کنم.
در اینجا توضیحاتی در ارتباط با ارتودنسی را برای شما عزیزان بیان می کنم. سوالی که در زمینه درمان ارتودنسی بسیار مهم است این است که بهترین زمان در درمان ارتودنسی چه زمانی می باشد؟ در زمانی که استخوان فک و صورت در حال رشد کردن هستند بسیار زمان مناسبی برای این درمان است و در این موقع می باشد که ارتودنسی بسیار راحت تر و بدون پیچیدگی انجام می شود و زمان و هزینه کمتری را نیز نیاز دارد. بهترین سن برای انجام ارتودنسی در خانم ها و آقایان متفاوت است و در خانم ها در سن قبل از ۱۳ سالگی و در اقایان در سن قبل از ۱۵ سالگی بهترین سن برای انجام درمان ارتودنسی می باشد. در صورتی که این مدت زمان گذشته باشد در نتیجه درمان ارتودنسی زمان بیشتری را طلب می کند و در ثانی هزینه بیشتری نیز با خود به همراه دارد. هر چند ای ن درمان در سنین بالاتر در جهت مرتب کردن و ردیف کردن دندان ها انجام می شود و در سنین پایین تر این درمان برای بهبود در اختلالات و مشکلات فکی و اصلاح و تغییر صورت انجام می پذیرد. به این دلیل سن مراجعه کننده مهم می باشد که امکانات و محدودیت های درمانی را از این بابت در نظر می گیریم. در این راستا سوالاتی از این قبیل که آیا زمانی برای پیش درمانی در اختیارمان است؟ یا اصلا چنین درمان‌هایی احتیاج و لازم می باشد؟ و آیا از مقوله مهمی به نام رشد می‌توان بهره گرفت؟ کلیه پاسخ به این سوالات به سن افراد مرتبط می باشد. به همین جهت است که مراجعه کنندگان را بر اساس سن آن ها بررسی می کنیم. هر چند بر خلاف باور عموم تا زمانی که دندان در دهان افراد باقی می باشد می توان از درمان ارتودنسی بهره گرفت و با موفقیت نتیجه درمانی را نیز در دندان ها مشاهده کرد. دارا بودن دندان های مرتب و ردیف شده بسیار در ظاهر و ایجاد لبخندی خوب موثر است برای داشتن لبخنی زیبا کافیست دندان هایی مرتب و ردیف شده داشته باشیم که این مهم با انجام عمل ارتودنسی به سادگی و البته با صبوری شخص ممکن می شود.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر خدیجه مینا متخصص دندانپزشکی ارتودنسی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ارتودنسی.  
تخصص ها
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر خدیجه مینا
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر