منو
X

تصویر
دکتر حمید ملک زاده
جراحی دهان، فک و صورت
(3)
No comments found.
آمار این متخصص
(3) رای
40%

دقت

80%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر حمید ملک زاده متخصص دندانپزشکی جراحی دهان و فک و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده پس از اتمام دوران متوسطه با کسب رتبه خوب از کنکور علوم تجربی توانستم در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوم و در رشته دندان پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرفته شدم سپس بنا بر علاقه شخصی خود دوره بورد تخصص خود را در رشته ایمپلنتولوژی و جراحی فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی همدان سپری کردم. من طول دوران تحصیل همیشه سعی می کردم تا با مطالعات بسیار بتوانم مرتبه و دانش علمی خود را افزایش دهم و از این طریق در طول دوران تحصیل همواره مورد تشویق قرار گرفته ام. بنده در حال حاضر به عنوان مدرس دانشگاه مشغول به تدریس می باشم تا در کنار امر طبابت به عنوان حرفه اصلی خود با قرار گرفتن در فضای آکادمیک بتوانم پژوهش و تحقیقات علمی خود را در تخصص خود همراه با دانشجویان عزیز ادامه دهم تا گامی موثر در امر جراحی دهان و فک در علم دندان پزشکی بردارم. از این طریقبنده با شرکت در سمینار ها و کنفرانس ها و ارائه مقالات متعدد در مجلات معتبر و سایت های علمی بتوانم با آخرین متد های روز دنیا اشنا گردم و آن را در تخصص خود و کار درمان و طبابت به کار بندم. بنده عضو انجمن دندان پزشکان ایران و عضو انجمن بین المللی ارتودنسی نیز می باشم. در مطب دندانپزشکی بنده به مراجعین خود جهت انتخاب کردن بهترین روش ‌های درمان برای دست یابی به و زیبا و لبخندی با آرامش کمک می کنم. خدمات دندان پزشکی بنده شامل: جراح فک و صورت، پلاستیک بینی،پلک و صورت،پروتز های صورت،درمان شکستگی های صورت، تزریق ژل و بوتاکس، پیوند استخوان فک و کاشت ایمپلنت، جراحی دندان های نهفته جراحی دندان های نهفته جراحی دندان عقل نهفته جراحی دندان عقل نیمه نهفته جراحی کام شکاف دار مادرزادی درمان اختلال در مفاصل فک و … می باشد. در واقع بنده همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده به مراجعین خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت شما انجام می دهیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. شما عزیزان با مراجعه به ارتودنتیست می توانید به مرور لبخند زیبایی را بر صورت خود داشته باشید. با مرتب سازی دندان ها و رفع نا هنجاری های دندان ها و فکین تناسب و توازن در صورت و لبخند خود را بدست خواهید آورد و می توانید اعتماد به نفس خود را بازیافته و حضور موثر تری در جامه داشته باشید. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با درمان جراحی دندان عقل توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
جراحی دندان عقل یکی از روش های درمانی در دندان پزشکی است. دندان پزشک تلاش می کندفرآیند درمانی را بدون کشیدن دندان و یا جراحی حل کند، اما در بعضی از موارد جز کشیدن دندان چاره ای دیگر برای دندان پزشک باقی نمی ماند. زیرا در مواردی گاهی دندان عقل به سادگی قابل کشیدن نیست و به جراحی نیازمند می باشد. دلایل زیادی برای کشیدن دندان عقل وجود دارد. دندان عقل، به عنوان دندان آسیا چهارم ب عنوان یکی از دندان های دائمی انسان محسوب می شود. در شرایطی دندان عقل به صورت کامل رشد نمی کند و به شکل مخفی در لثه باقی می ماند و دندان به راحتی از لثه خارج نمی شود و به این علت می بایست با جراحی دندان را کشید پس در این شرایط است که راه حل جراحی دندان عقل بهترین گزینه است. علت این موارد بیشتر موارد به دلیل وجود نبود فضای کافی در دهان برای رشد دندان است. اهمیت و لزوم جراحی دندان عقل: دندان عقل یا به صورت ناقص رشد خواهد کرد و یا به دلیل نداشتن فضای کافی به صورت نهفته زیر لثه باقی می ماند. در صورت نیاز به جراحی دندان عقل، در صورت بی حسی خوب دردی احساس نخواهید کرد که به مهارت دندان پزشک و نوع ماده بی حسی نیز بستگی دارد. با از بین رفتن بی حسی درد و ناراحتی در بیمار احساس خواهد شد که با داروهای تجویز شده کنترل می شود. روش های جراحی دندان عقل: اگر مشکل دندان عقل ساده باشد به طریقه رایج و معمول کشیده می شود، اما در حالتی که دندان عقل نهفته باشد برای کشیدن آن به عمل جراحی احتیاج است. عمل جراحی دندان عقل می‌ تواند هم با بی حسی موضعی و در موارد پیچیده تر با بیهوشی کامل قابل انجام است. زمانی که دندان عقل که در لثه نهفته شده باشد با موفقیت کشیده شود، در محل جراحی از بخیه‌ ی قابل‌ جذب استفاده می شود. در برخی موارد حتی این امکان وجود دارد که احتیاجی به بخیه کردن محل جراحی نباشد. برای جراحی دندان عقل روش های تازه تری مانند استفاده کردن از لیزر و یا جراحی الکتریکی وجود دارد. در صورتی که دندان عقل به طریقه لیزر درمان شود و جراحی گردد در این صورت طول دوره نقاهت درمان بسیار کمتر است و همچنین خونریزی آن بسیار کمتر بوده است و بسیار سریع تر عمل ان انجام می گردد. اگرچه هزینه جراحی دندان عقل با روش لیزر بیشتر خواهد بود. جراحی دندان عقل با هر روشی که انجام بگیرد به مراقبت های ویژه ای احتیاج است. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی جراحی دهان و فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر حمید ملک زاده دنداانپزشک متخصص دندانپزشکی جراحی دهان و فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی دهان و فک و صورت.  
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه و سه شنبه صبح بيمارستان خانواده شنبه و يك شنبه و سه شنبه عصر ساعت ٣ تا ٨ عصر در مطب
تصویر
دکتر حمید ملک زاده
جراحی دهان، فک و صورت
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر