منو
X

تصویر
دکتر حمید رضا مختاری زنوزی
جراحی دندان
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر حمید رضا مختاری زنوزی متخصص متخصص دندانپزشکی جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست) و دارای بورد تخصصی می باشم. بنده تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به اتمام رسانیدم. بنده عضو هیئت علمی دانشگاه می باشم و در کنار امر طبابت به کار اموزش و پژوهش در دانشگاه و تعلیم و تربیت دانشجویان آینده رشته دندانپزشکی می پردازم.
درمان ریشه دندان اصلی ترین کار و فعالیت متخصصین ریشه درمان دندان می باشد. درمان ریشه دندان به صورتی است که کیفیت کار و عملکرد دندان پزشک در آخر کار خود را به صورت کیفی نشان می دهد. درمان ریشه دندان به صورتی است که ظاهر و قالب بیرونی دندان توسط دندانپزشک حفظ می شود و دندان پزشک با خالی کردن دندان عفونت ها و عصب ها را از کانال دندان پاکسازی می کند. علت عصب کشی دندان خالی کردن عفونت های موجود در ریشه دندانی است و اگر این کار صورت نگیرد در مدتی بعد سبب ایجاد آبسه خواهد شد و سپس موجب از دست رفتن دندان می شود. خرابی دندان بر اثر عوامل متخلف باعث می شود لایه محافظ آن از میان برود و یا اینکه مینای دندان دچار ترک خوردگی و آسیب بشود و در نهایت راه برای نفوذ باکتری ها باز شود و در نتیجه به تدریج بخش های زنده و سالم دندان به عفونت مبتلا شوند. در ای صورت است که دندان درد های همیشگی خود را نشان می دهد و می بایست در این حالت جهت پیشرفت عفونت به متخصص دندانپزشک مراجعه شود. درمان ریشه در اصل به معنای خارج کردن عصب دندان ، تمیز کردن و شکل دادن به فضای کانال می باشد و در آخر جهت منع و جلوگیری از وارد شدن باکتری ها و میکروب ها به درون عصب دندان آن را با مواد خاصی پر می کنند. این کار را به این خاطر انجام می دهیم که خالی بودن داخل دندان سبب گیر کردن غذا در آن نشود و در نهایت دوباره دندان درد نگیریم. هر چند دندان پزشک عمومی نیز کار عصب کشی انجام می دهد اما عصب کشی های پیچیده تر توسط متخصص جراحی درمان ریشه دندان انجام می گیرد. این درمان زمانی نیاز است که دکتر تشخیص دهد ناحیه نرم بافت دندان دچار عفونت شده باشد که باعث پوسیدگی دندان می شود. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مطب شخصی بنده در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی و درمان ریشه
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر هادی مختاری متخصص متخصص دندانپزشکی جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست) (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی و درمان ریشه.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
قرار ملاقات
همه روزه بجز روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل بعد از ظهر از ساعت 16:30 الی 21
تصویر
دکتر حمید رضا مختاری زنوزی
جراحی دندان
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر