منو
X

تصویر
دکتر حجت درویش پور
ارتودنسی
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر حجت درویش پور دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشم. دکتر حجت درویش پور متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک وصورت می باشم. در زمینه ی دانش تخصصی ارتودنسی، در پرتو عنایت ایزدی بهره ای از دو افتخار اختصاصی برده ام: نخست اینکه توفیق داشته ام تا در اولین خانواده ی ایرانی که دو برادر ارتودنتیست به دامان کشورمان داد پرورش یابم. . دوم اینکه قلم چرخ گردون رتبه ممتاز تحصیلی دندانپزشکی عمومی و ارتودنسی تخصصی در بهترین دانشگاه آموزش عالی کشور یعنی دانشگاه تهران را بر آخرین کارنامه های تحصیلیم به ثبت رساند. در مطب دندانپزشکی اینجانب با تخصص دندانپزشکی ارتودنسی به افراد برای انتخاب بهترین روش ‌های درمان جهت دست یابی به دندان هایی ایده‌آل و دندان های زیبا کمک می‌شود. بنده با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. در واقع در مطب بنده ضمن ارایه به روز ترین روش های ارتودنسی هدف ما کمک به شما در به دست آوردن لبخند زیبا و دندان های مرتبی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. ارتودنسی درمانی نیست که تنها به دوران نوجوانی اختصاص یابد بلکه حتی بسیاری از بزرگسالان نیز در سنین بالا می توانند توسط متخصص ارتودنسی از این درمان بهره مند شوند.
دارا بودن دندان های مرتب و ردیف شده بسیار در ظاهر و ایجاد لبخندی خوب موثر است اما برعکس آن داشتن دندان های نا مرتب و بهم ریخته ظاهر فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث می شود توجه نگاه ها به این سمت از ظاهر معطوف گردد و دیدن سایر زیبایی های صورت را تحت الشعاع خود قرار دهد. همچنین بهداشت و تمیز کردن دندان های نا مرتب بسیار مشکل است و گاهی انجام نشدنی و این خود باعث خرابی زود به هنگام آن ها نیز می شود. به علاوه ایجاد لبخندی زیبا را از شخص محروم می کند و گاهی حس اعتماد به نق=فس را د رافراد سلب می کند. برای داشتن لبخنی زیبا کافیست دندان هایی مرتب و ردیف شده داشته باشیم که این مهم با انجام عمل ارتودنسی به سادگی و البته با صبوری شخص ممکن می شود.
در کلینک درمانی بنده خدمات تخصصی ارتودنسی هم در دو بخش حوزه ارتودنسی پیشگیرانه و هم درمان ناهنجاری های دندانی فکی انجام می گیرد و تلاش کادر تخصصی ما در این است که این خدمات با به روز ترین و نوآورانه ترین روش های روز دنیا و با کیفیتی برابر با دیگر کشور ها انجام گیرد. در جهت گستراندن فرهنگ ارتودنسی پیشگیرانه در کلینیک درمانی اینجانب این امکان وجود دارد که مشاوره رایگان از کلینیک و یا تمامی کلینیک های طرف قرارداد با بنده بهره مند شوید.
زمانی که سخن از عمل ارتودنسی به میان می اید بدون تردید همان سیم ها و نگین هایی که بر روی دندان های بسیاری از افراد دیده ایمو نیز نحوه قرار گیری آن ها در دندان به ذهنمان متبادر می و بیشتر این مراجعه کنندگان نگران ظاهر خود و تاثیر این سیم ها بر زیبایی خود را دارند. اگر چه تخصص ارتودنسی فراتر از این سیم ها و براکت ها می باشد فواید آن بسیار مهم و چه بسا گاهی الزامی نیز می باشد. متخصصان ارتودنسی نیز نگرانی هایی مانند موقعیت دندان ها در دهان بیمار ، استفاده از بهترین روش در راستای قرار گیری دندان ها در موقعیت مکانی درست دارند و آن ها همیشه سعی می کنند راه درست و اصولی را د رجهت این درمان به کار بگیرند.
انواع ارتودنسی وجود دارد: ۱-ارتودنسی ثابت ۲-ارتودنسی متحرک ۳-ارتودنسی نامرئی ۴-ارتودنسی دیمون ۵- ارتودنسی لینگوال ۶- ارتودنسی فانکشال
۱- ارتودنسی ثابت: از مرسوم ترینتکنیک هایی که در درمان ارتودنسی انتخاب می شود، ارتودنسی ثابت است و همان طور که از نام آن معلوم می شود براکت ها و نگین های آن به طور ثابت روی دندان قرار داده می شود. این براکت ها بر اساس اصول و روش های خاص توسط دندان پزشک روی دندان قرار داده می شوند و امکان حرکت آن توسط بیمار نمی تواند صورت بگیردو اگر جای هر براکت توسط بیمار عوض شود و از جای خود حرکت کند باید دوباره توسط دندان پزشک تعویض و تصحیح گردد که خود امکان درد بسیار برای بیمار را دارد.. در واقع هر براکتی روی یک دندان قرار می گیرد و توسط یک سیم تمامی آن ها به همدیگر اتصال پیدا می کنند و با عوض کردن توالی از سیم هایی که روی هر براکت قرار می گیرند نیرو مطابق قواعد مکانیکی مشخصی بر دندان های نا منظم وارد می آید. با گذشت زمانی مشخص دندان ها به تدریج در موقعیت صحیح و درست خود قرار می گیرند و هم ردیف و منظم می شوند. در ارتودنسی ثابت براکت ها می توانند از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا ،کریستالی (شفاف)، پلاستیکی و یا ترکیبی از این مواد باشند.از آن جایی که این درمان در ارتودنسی بیش از یک قرن سابقه دارد بنابراین با این سابقه طولانی بسیاری از ضعف ها و نقاط منفی آن برطرف شده است و بسیار رضایت بیماران را با عوارض کم و هزینه مناسب در پی داشته است
۳- ارتودنسی نامرئی: ارتودنسی متحرک بدین معنی است که هرگاه بیمار تمایل داشت می تواند آن را ز دندان های خود خارج سازد و دوباره متصل کند در مواقع غذا خوردن با بردشتن آن می توان راحتی بهتری در غذا خوردن احساس کرد. دستگاه ارتودنسی متحرک شامل یک صفحه ی پلاستکی همراه با سیم است که دندان را با فشار کم و تدریجی و به مرور به حرکت در می آورد.
۴-ارتودنسی دیمون: در ارتودنسی دیمون از براکت های دیمون استفاده می شود. براکت های دیمون ابزارهایی هستند که قابلیت باز و بسته شدن به صورت مکانیکی و خودکار را دارند محل نصب این براکت ها همان مکانی است که براکت های سنتیدر آن ها نصب می شوند. اما تفاوت آن در میزان سفتی است که در براکت های سنتی وجود دارد و به ان شدت و حدت نیست. براکت های دیمون از یک مکانیزم کشویی استفاده می کنند که در آن سیم به براکت متصل می شود و به همان صورت دندان ها در حال تراز شدن می شوند. حرکت این براکت ها به شکل طبیعی است. همین قابلیت ان ها است که ظاهر بهتر و توانایی ایجاد نتیجه های بهتر و با کیفیت در کمترین زمان را داده است. بریس دیمون از روش های متنوعی برای حرکت دادن دندان ها به محل صحیحشان استفاده می کنند. این براکت ها بوسیله سیم حافظه داری که در داخل براکت ها واقع می شود، کار خود را انجام می دهند. از این روی است که فشار کمی به دندان ها وارد می کند. همین فشار کم است که بیمار در د کمتری احساس می کند و از این بابت خرسند تر است. پس از نصب، این براکت ها تنظیم می شوند تا دندان های شما را به مرور و در طی زمان حرکت دهند. این فرآیند از نیروی کمتری نسبت به بریس سنتی استفاده می کند. همچنین به صورت معمول این روش از درمان نیاز به درمان های مکمل از طریق کشیدن دندان و بسط دادن کام را رفع می سازد.
۵- در ارتودنسی لینگوال دستگاه ارتودنسی درست بر خلاف آنچه در ارتودنسی ثابت می بینیم براکت ها در سطح پشت دندان ها و رو به زبان قرار می گیرد. و به این ترتیب بر بزرگترین اعتراضی که بیماران در مورد ارتودنسی رایج دارند یعنی دیده شدن دستگاه ارتودنسی ثابت غلبه می گردد.
۶- ارتودنسی فانکشال: در ارتودنسی فانکشنال از پلاک های فانکشنال بهره گرفته می شود. این نوع پلاک می تواند هم متحرک و هم ثابت باشند که بیشتر در میان مردم نوع متحرک آن محبوبیت بیشتری داراست. معمول ترین ابزار های فانکشنال متحرک از قطعات بالا و پایین جداگانه ساخته می شوند که باعث می شود فک پایین در یک موقعیت مکانی درست تر و نیز جلو تر قرار بگیرد. همچنین انواع دیگری از ابزارهای فانکشنال موجود هستند که تنها از یک بخش ساخته شده است. هر چند امکان دارد توانایی انطباق کمتری با دندان ها داشته باشد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکس
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر حجت درویش پور ، دندانپزشک، دکتر حجت درویش پور متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر حجت درویش پور استاد دانشگاه، دکتر حجت درویش پور ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر حجت درویش پور متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
تصویر
دکتر حجت درویش پور
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر