منو
X

تصویر
دکتر بهناز قدسیان
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر بهناز قدسیان متخصص عصب کشی و درمان ریشه دندان می باشم. من دوره دکترای عمومی خود را از دانشگاه گیلان با موفقیت به اتمام رسانیدم. سپس بدون وقفه بنا بر علاقه خود به تخثث درمان عصب دندان وارد این دوره تخصصی در دانشگاه اصفهان شدم و توانساپتم این دوره را با موفقیت به اتمام برسانم و دارای بورد تخصصی در رشته اندودانتیکش شوم. پس از اتمام تحصیلات خود به کار طبابت مشغول گشتم و در کنار آن به امر پژوهش و تدریس نیز برای دانشجویان دوره دکتری دندان پزشکی مشغول شدم و در حدود پسه سال به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در خدمت دانشجویان محترم بوده ام. بنده شروع طبابت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز نودم و این کار را در مطب های شخصی خود در شهر های تهران و قم ادامه داده ام. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در مورد این رشته تخصصی برای شما عزیزان بدهم:
عصب کشی دندان درمانی است که بسیاری از ما برای درمان دندانن هایمان با آن سر و کار داشته ایم. این درمان به عنوان فرآیندی است که در حدود ۴ مرحله انجام می شود. ابتدا دندان پزشک دهان را با تزریق ماده بیهوشی، بیهوش می نماید. پس از بی حس شدن دندان، متخصص اندودنتیست سدی در دندان بوجود می آورد. این سد بدین شکل است توسط یک ورقه ی پلاستیکی انجام می شود تا با استفاده از آن دندان های دیگر از آسیب در امان بمانند. سپس دندان پزشک با استفاده از مته راه دسترسی به کانال و ریشه دندان را پیدا می کند و در این مرحله است که کاملا عفونت ها را از دندان جدا می کند و با استفاده از محملولی ضد میکروبی کاملا ریشهدندان را از باکتری ها پاک می کند. پس از اسن که درون ریشه و دندان را از باکتری ها و میکروب و عفونت ها مبرا کرد و خشک شد در این مرحله، مرحله پر کردن دندان فرا می رسد که بسیار مهم است هیچ گونه باکتری و میکروبی وجود نداشته باشد تا دوباره عفونت پس از پر کردن دندان در ریشه دندان وجود نداشته باشد. در این مرحله دئنان را پر می کند. دندان پزشک همیشه به شما پس از پر کردن دندان این توصیه را می کند تا حتما آن را روکش نمایید تا اسیب به تاج دندان وارد نشود و بخش پر شده دندان دوباره مورد ترمیم واقع نشود.
در زمان هایی دندان دوباره به عصب کشی مجدد نیاز دارد البته در این مرحله بهتر است بگوییم درمان مجدد ریشه دندان. هر چند این درمان مجدد به ندرت اتفاق می افتد اما در مواردی این اتفاق برای افرادی پیش می آید. هر چند دندان عصب کشی شده نباید دوباره به درمان احتیاجی داشته باشد اما همان طور که گفته شد این اتفاق امکان دارد دوباره پیش بیاید. اگر درمان قبلی دچار مشکل باشد با رادیوگرافی های انجام شده خود را نشان می دهد که آیا دندان شما مجددا به درمان ریشه احتیاج دارد یا خیر.
مواردی از درمان توطت اندودنتیست ها انجام می گیرد که ر فرآیند رشد دندان ریشهدندان ها به خوبی شکل نگرفته است و نیاز به درمان ریشه دندان یا عصب کشی دارند. فرآیند درمان اینکار در ظرف چند ساعت انجام می گیرد و بدین صورت است که دندان پزشک دندان ها را پاکسازی می کند و و قسمت انتهای دندان را با مواد شیمیایی مهر و موم می کند و مانعی ایجاد می کند در جهت جلوگیری از رشد عفونت ها و صدمه آن ها به ریشه دندان.
بنده همواره فضا و محیط دندان پزشکی خود را به گونه ای ساخته ام تا طراحی آرامش بخش و بدون استرسی برای مراجعه کنندگان و بیماران ایجاد نمایم. بنده مطب شخصی خود را با تجهیزات نو و مدرن و به روز مجهز نموده ام و سبب شده است یکی از منحصر به فرد ترین مراکز خصوصی در زمینه دندان پزشکی را در اختیار مردم گرانقدر آماده نمایم. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مطب شخصی بنده در تماس باشید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندانپزشکی عصب کشی و درمان ریشه دندان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر بهناز قدسیان متخصص دندانپزشکی عصب کشی و درمان ریشه دندان (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندانپزشکی عصب کشی و درمان ریشه دندان.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
قرار ملاقات
یک شنبه از ساعت 4 عصر الی 9 شب و دوشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح الی 12 بعداز ظهر و 4 عصر تا 9 شب
تصویر
دکتر بهناز قدسیان
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر