منو
X

تصویر
دکتر بهارک عزتی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر بهارک عزتی متخصص پروتز های دندانی و ایمپلنت می باشم. بنده تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اتمام رسانیدم. بنده استاد یار دانشگاه می باشم و در کنار امر طبابت به کار اموزش و پزوهش در دانشگاه و تعلیم و تربیت دانشجویان آینده علم دندانپزشکی می پردازم.
متخصص پروتز دندان دوره ای ۳ ساله را در دانشگاه سپری می کنند تا بتوانند مهارت های لازم در این رشته تخصص را کسب کنند. این دوره همانند دوره رزیدنتی در رشته پزشکی است که در آن پزشک تخصص مربوطه را کسب می کند. پروتز دندان گرایشی از مراقبت دندانی است که بر جایگزینی و بازگردانی دندان ها تمرکز دارد. متخصص پروتز دندان به طور ویژه ای در زمینه درمان مشکلات فک یا دندان های از دست رفته مهارت دارد. زمانی که شخصی جای خالی دندانی در دهان خود داشته باشد می تواند با استفاده از پروتز های دندانی این مهم را برطرف کند و باید جهت این امر به یک متخصص پروتز های دندانی مراجعه نماید. این متخصصان با ظاهر و عملکرد دندان و لثه سر و کار دارند. متخصص پروتز دندان علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فانکشن دندان ها، از طبیعی و جذاب بودن و متناسب بودن با سایر دندان ها در دهان نیز مطمئن خواهند شد. در جراحی های دندانی به شکل گسترده به احتمال فراوان یک متخصص پروتز دندان نیز حضور دارد.
بزرگ ترین تفاوت میان متخصص پروتز دندان و دندانپزشک عمومی در این موضوع است که متخصص پروتز دندان با جایگزین نمودن دندان و بازگرداندن سلامت و فانکشن در کلیه سطح های دهان سر و کار دارد اما دندانپزشکان عمومی بر روی ترمیم دندان ها و مطمئن شدن از سالم ماندن آن ها متمرکز می شوند.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص پروتز های دندانی و ایمپلنت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی بهارک عزتی متخصص پروتز های دندانی و ایمپلنت ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص پروتز های دندانی و ایمپلنت.
تخصص ها
قرار ملاقات
همه روزه بجز پنجشنبه و ایام تعطیل از ساعت 16 الی 20
تصویر
دکتر بهارک عزتی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر