منو
X

تصویر
دکتر بهاره عسگر توران
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر بهاره عسگر توران متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. من دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۸۵ از دانشگاه آزاد اسلامی کسب کردم. سپس بنا به علاقه خود به حوزه تخصص ترمیمی و زیبایی توانستم در آزمون ورودی تخصصی دندان پزشکی در رشته ترمیمی و زیبایی پذیرفته شوم و در سال ۱۳۹۰ دوره بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی قزوین اخذ کردم و بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی را از این دانشگاه دریافت کردم. سپس به عنوان استادیار در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تدریس شدم. همچنین بنده مقالات متعدد در مجلات معتبر ارائه نموده ام و به عنوان سخنران در سمینار ها و کنفرانس های علمی مشارکت داشته ام. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. بنده همچنین کارگاه های علمی و تخصصی را در ارتابط با حوزه تخصص خود برگزار نموده ام و بر آن هستم تا قدمی مفید در راه علم دندان پزشکی کشور بردارم. بنده همیشه سعی خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. امید دارم با یاری همکاران خود مطب بتوانم بهترین خدمات را با کیفیت هر چه بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار دهم. در اینجا قصد دارم در ارتباط درمان های زیبایی توضیحاتی ارائه دهم.
هدف دندان پزشک زیبایی از درمان های زیبایی دندان بوجود آوردن لبخند جذاب و متناسب می باشد. زیبایی دندان و یک لبخند جذاب سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد، بالا رفتن جنبه خوب در وضعیت روحی و روانی افراد می گردد و این عوامل در زندگی اجتماعی افراد بسیار نقش بسزایی دارند و از عوامل موفقیت در زندگی افراد محسوب می شوند. زیبایی دندان ها بسیار در ریبایی صورت تاثیر مهمی می گذارند. دندان ها علاوه بر نقش آن ها در زیبایی صورت و زیبا تر نشان دادن ظاهر افراد در هضم غذا و گوارش و بهتر صحبت کردن بسیار مهم می باشد. برای حاصل شدن زیبایی در لبخند به کاربرد همزمان علم و هنر زیبا شناسی نیاز است. زمانی که دندان پزشک با این اصول زیبا شناسی آشنا باشد می تواند به بهترین نحو خدمات زیبایی دندان را به بیمار خود ارائه دهد. دندان پزشک زیبایی با شناخت اصول طراحی لبخند و استفاده از تکنیک های گوناگون درمان های زیبایی دندان کار درمان زیبایی را آغاز می کند. اما داشتن مهارت با این که امری بسیار مهم است ولی داشتن تجهیزات به روز و به کار بردن تکنولوژی های امروزه در بالا رفتن میزان موفقیت کار درمان زیبایی بسیار امری موثر و حیاتی می باشد. برای زیبایی دندان توسط دندان پزشک زیبایی، دارا بودن دندان های روشن و سفید ملزوم می باشد. منظم بودن و هم ردیف بودن در دندان ها از اصول مهم در زیبایی دندان و طراحی لبخند محسوب می شود. کمبود دندان نیز سبب نبود زیبایی در دندان ها می شود. در صورتی که دندانی تیره در دهان وجود داشته باشد سبب کوچکتر و دور تر دیده شدن آن می شود و جزییاتش نا مشخص تر است، در مقابل آن دندانی که روشن تر باشد و در دهان باشد، بزرگ تر و نزدیک تر دیده می شود که سبب زیبایی است. دندان های سالم و مرتب نشان گر سلامت جسمی فرد می باشد. بر اساس نظر کارشناسان لبخند زیبا تا سی درصد بر زیبایی صورت تاثیر دارد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی بهاره عسگر توران متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
تصویر
دکتر بهاره عسگر توران
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر