منو
X

تصویر
دکتر بهاره سپهریان
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر بهاره سپهریان در سال ۸۶ از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی با رتبه ی ممتاز فارغ التحصیل شدم و پس از آن با ادامه ی مطالعات خود در زمینه ی دندانپزشکی زیبایی در داخل و خارج از کشور من جمله اخذ مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه بن آلمان به فعالیت در این رشته ادامه دادم. من همچنین با بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه ی دندانپزشکی زیبایی – لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان – روکش دندان – ایمپلنت و روش های طراحی لبخند مانند بلیچینگ به عنوان یک دنداپزشک باتجربه در غرب تهران و سعادت آباد به فعالیت مشغول هستم.
از جمله خدمات ارائه شده در مطب شخص بنده شامل: درمان ریشه عصب کشی ، ترمیمی پرکردن دندان ، زیبایی دندان ترمیم زیبایی دندان های دفورمه بدون ارتودنسی ، پروتز های دندانی ثابت و متحرک ،لمینت دندان ، ایمپلنت ، جراحی های لثه، جراحی های دندان می باشد.
ابتدا دندان پزشک با معاینه دهان مشکل دندانپزشکی شما را تشخیص می‌دهد. ممکن است برای تأیید تشخیص از آزمایش ‌های مکانیکی و رادیوگرافی (عکس پرتوی ایکس) استفاده نماید تا دندان را آنالیز کند. برخی درمان‌ های دندانپزشکی ترمیمی بسیار کم تهاجمی هستند و تنها ظرف یک جلسه کوتاه درمانی انجام شود و برخی دیگر پیچیده بوده و ممکن است به چند جلسه درمانی نیاز داشته باشند. برخی درمان‌ه ای دندانپزشکی مستلزم رسیدگی متخصص هایی مانند اندودنتیست، متخصص پروتز و یا جراح فک و صورت هستند.
در سال ‌های اخیر پیشرفت ‌های زیادی در درمان ‌های دندان حاصل شده است و ممکن است دندانپزشک شما توصیه کند پس از درمان ترمیمی، برای زیبایی بیشتر دندان‌ ها و لبخند درمان‌ های زیبایی نیز انجام دهید.
برای درمان دندانپزشکی بسته به نوع درمان ممکن است نیاز به استفاده از بی ‌حسی وجود داشته باشد تا در حین درمان دردی احساس نکنید.
بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی ، متخصصینی هستند که علاوه بر بازسازی و ترمیم عملکرد دندان‌ها، از تکنیک‌های مختلفی نیز برای افزایش زیبایی طرح لبخند شما استفاده می‌کنند. روش ‌ها و گزینه ‌های بسیار زیادی برای درمان دندان‌هایی که دچار تغییر رنگ، شکستگی یا کجی شده و یا حتی افتاده باشد، وجود دارد.
بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی روشی برای زیبا کردن و بهبود وضعیت دندان ‌ها، لثه‌ ها و لبخند است. اکثر دندانپزشکان زیبایی به دلیل آموزش وسیع، فعالیت و تجربه در زمینه بهبود ظاهر دندان‌ ها و لبخند بیمار از اعتبار و تجربه فراوانی برخوردار هستند.
درمان‌ های دندانپزشکی زیبایی به منظور اصلاح هر مشکلی از نقص‌ های جزیی لبخند گرفته تا زردی و بدرنگی شدید دندان‌ ها، دندان غائب و فاصله ‌دار بودن دندان‌ها کاربرد دارد.
درمان ‌های دندانپزشک زیبایی با دندانپزشکی ترمیمی یا عمومی تفاوت دارد، چرا که درمان ‌های زیبایی انتخابی و درمان‌ های ترمیمی لازم و ضروری هستند. بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی با درآمیختن هنر و دانش و علم خود در زمینه تخصص زیبایی کمک می کند تا به طور هم زمان بیمار و مراجعه کننده هم سلامت دندان های خود را محق بخشد و نیز از لبخندی زیبا بر لب های خود برخودار گردد.

موادی مانند پرسلین یا کامپوزیت از نظر ظاهری شباهت بسیاری به دندان طبیعی دارند و با استفاده از آن ها می‌توان نقص‌ های دندان‌ ها را به روشی طبیعی پوشاند. دندانپزشکی زیبایی در زمینه بهره‌گیری از تکنیک‌ های با حداقل تهاجم و حفظ کننده ساختار طبیعی دندان نیز به پیشرفت ‌هایی دست یافته است و بهترین دندانپزشک زیبایی نهایت سعی خود را می‌کند تا ساختار طبیعی دندان را حتی الامکان حفظ کند.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ترمیم و زیبایی
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر بهاره سپهریان ، دندانپزشک، دکتر بهاره سپهریان متخصص ترمیم و زیبایی ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر بهاره سپهریان استاد دانشگاه، دکتر بهاره سپهریان ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر بهاره سپهریان متخصص ترمیم و زیبایی .
تخصص ها
  • دندانپزشک
تصویر
دکتر بهاره سپهریان
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر