منو
X

تصویر
دکتر انسیه ملجائی
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر انسیه ملجائی متخصص متخصص دندانپزشکی جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست) و دارای بورد تخصصی می باشم. بنده تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به اتمام رسانیدم. بنده در حال حاضر استادیار دانشگاه می باشم و در کنار امر درمان به کار آموزش و پژوهش در دانشگاه و تعلیم و تربیت دانشجویان آینده رشته دندانپزشکی می پردازم.
انجمن دندانپزشکی کودکان آمریکا و انجمن پزشک کودکان آمریکا توصیه می‌کنند که اولین دیدار با دندان پزشک برای کودکان پس از رویش اولین دندان شیری اتفاق بیفتد و پس از آن به مدت هر شش ماه یکبار چکاب کودک انجام گیرد. گاهی شنیدن این موضوع برای والدین تعجب آور است و برای آن ها این سوال به وجود می آید که اهمیت این کار در چیست و اینکه زمانی که دندان به خوبی رشد نکرده است چکاب دندان چه سودی دارد. اما این موضوع بسیار مهمی است چرا که بسیاری از پوسیدگی های دندان های کودکان از همان دوران شیر خوارگی اتفاق می افتد. این اتفاق زمانی می افتد که کودک به شیر خوردن در میانه و در طول شب عادت دارد و این سبب می گردد که شیر در میان دندان ها بماند و سبب پوسیدگی در مدتی بعد تر شود. از فواید معاینات و چکاب مداوم توسط دندان پزشک متخصص کودک این است که با معاینات مرتب دندان پزشک به وضعیت رویشی دندان و وضعیت لثه ها و به طور کلی ساختار دندان های کودک را مورد بررسی قرار می دهد و وی می تواند بهترین توصیه های لازم را در پیشگیری از پوسیدگی دندان ها به والدین بدهد و با تشخیص زود هنگام بیماری ها و عارضهه ای دندان از بسیاری مشکلات که هزینه های گزاف در آینده برای خانواده ها بر می دارد جلوگیری می کند.
بهتر است معاینات و درمان دندان های کودک دلبند خود را به یک متخصص دندان پزیشکی کودکان بسپارید. به این علت یک دندان پزشک کودکان دوره ای سه ساله و اکادمیک را در راستای درمان های تخصصی دندان های کودکان آموزش دیده است و در این راه بهتر می تواند عمل کند. حتی محیط درمانی در این کلینیک ها با سایر کلینیک های دیگر متفاوت است و در این مکان ها دندان پزشک با ایجاد فضایی کودکان و آرام و با فراهم آوردن فضای بازی کودک را در کم کردن استرس عمل دندان پزشکی آماده می کند.
در همان ابتدای کار بهتر است کودک را به یک متخصص کودکان ببرید تا این که دندان پزشکی با نتوانستن انجام کار دندان پزشکی کودک وی را به متخصص دندان پزشکی کودک ارجاع دهد زیرا این کار تجربه ناخوشایند و احساس ترس دائمی در کودک ایجاد می کند. اگر چنین تجربه ناخوشایندی برای کودکی ایجاد شود کار درمان برای چنین افرادی با مشکل مواجه خواهد شد و دندان پزشک می بایست با تبحر خود در رفتار شناسی نسبت به کودک مانند یک روان شناسی زبده عمل کرده و او را قانع به کار درمان کند زیرا ایجاد عمل بی اعتمادی و اضطراب اولیه ای که برای کودک ایجاد شده است بسیار تلخ است و کار هر دندان پزشکی را برای درمان مشکل می نماید. در مواردی ایجاد اعتماد دوباره بسیار مشکل می نماید که برای برطرف کردن این موارد اولین گام برطرف کردن ترس کودک از دندان پزشکی است این تبحر خاص در میان متخصصان دندان پزشکی کودکان آموزش دیده شده است و آنه ا دروس رفتار شناسی و روان شناسی را نیز آموزش دیده اند. اما در مواردی کودک به این امر رضایت نمی دهد که در این صورت درمان‌های دندانپزشکی تحت آرام‌بخشی یا بیهوشی عمومی قرار خواهد گرفت.
بنده با بیمارستان دکتر لک نیز همکاری می نمایم و با بیمه های بانک تجارت – بانک سپه – بانک ملی – بیمه تکمیلی طرف قرارداد دارم. شما گرانقدران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مطب بنده در تماس باشید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست)
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر انسیه ملجایی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست).  
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 19
تصویر
دکتر انسیه ملجائی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر