منو
X

تصویر
دکتر امیر کامیار خضری
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر امیر کامیار خضری هستم که از دانش آموختگان دبیرستان دانش تهران بودم در سال با ورود به دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال ۱۳۷۳ توانستم رشته دندانپزشکی عمومی را با کسب رتبه اول از آن دانشگاه فارغ التحصیل شوم. سپس در سال ۱۳۷۹ با کسب رتبه ی اول از دانشکده ی پزشکی قزوین فارغ التحصیل شدم. در همان سال بنده در امتحان بورد تخصصی ارتودنسی شرکت کردم و موفق شدم رتبه ی اول کشوری را در امتحان ورودی تخصصی کسب کنند. بنده پس از سپری کردن دوره ی تخصصی ارتودنسی در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدم و توانستم رتبه ی اول بورد تخصصی ارتودنسی دانشگاه شهید بهشتی و رتبه ی دوم کشوری را در همان سال کسب کنم.

اولین کاری که در ارتودنسی شاهد آن هستیم تراز و یکدست کردن و هم ردیف کردن دندان ها است و نیز ارتودنسی باعث می شود زمانی که فک ها در موقعیت مناسب نسبت به دهان قرار نگرفته باشند، به مرور آن ها را در موضعیت و جایگاه صحیح خود قرار دهد. فایده ارتودنسی در این است که قدرت طبیعی بدن برای تعویض کردن فرم بافت به کنترل درمی‌آورد. وسایل و تجهیزات ارتودنسی با انجام دادن نیرویی کم اما این نیرو به تدریج استخوان را به مرور تغییر فرم می‌دهد و دندان‌ ها را در موقعیت اصلی و مناسب خود به حرکت در می آورد.ارتودنسی دندان می تواند به دو نوع دستگاه ارتودنسی متحرک و ارتودنسی ثابت تقسیم بندی شود. اگر هر کدام از این راه ها برگزیده شود درمان به خوبی جواب می دهد اما با کار ارتودنسی بهداشت دندان ها بسیار راحت تر ممکن می شود و از پوسیدگی و لک شدن دندان ها جلوگیری می نماید. همین منظم کردن دندان ها باعث ایجاد لبخند زیبا در افراد می شود و کسانی که قبلا به دلیل نا متراز بودن دندان هایشان از لبخند زدن خود شرم داشتن با این روش درمانی می توانند اعتماد به نفس و حضور مداوم در جامعه را به خود بازگردانند. اگر در درمان این ناهنجاری ها بی توجهی شود و رفته رفته دندان ها را با اوضاع بد تری مواجه نماید علاوه بر درمان ارتودنسی به جراحی فک نیز نیازمند خواهید بود. کیفیت غذا خوردن در فرد، توانایی انجام مسواک زدن بهتر و درواقع بهداشت بهتر دهان و دندان خود، بهبود در صحبت کردن و زیبایی از دیگر مزایای ارتودنسی می باشد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر امیر کامیار خضری، دندانپزشک، دکتر امیر کامیار خضری متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر امیر کامیار خضری استاد دانشگاه، دکتر امیر کامیار خضری هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر امیر کامیار خضری متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر امیر کامیار خضری
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر