منو
X

تصویر
دکتر امیر حسین بابائی سرور
جراحی دهان، فک و صورت
(1)
آمار این متخصص
(1) رای
0%

دقت

60%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر امیر حسین بابائی سرور متخصص دندانپزشکی جراحی فک و صورت دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در سال ۱۳۸۰ در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم. در سال ۱۳۸۶ تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی همدان به اتمام رسانیدم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود پس از وقفه ای چند ساله در رشته تخصص جراحی فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرفته شدم و در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به کار شدم و در حال حاضر در سمت دانشیاری دانشگاه مشغول به کار می باشم. من همیشه به فعالیت کردن در فضای آکادمیک علاقه داشتم و از این رو تلاش کردم که در کنار کار تخصصی و حرفه ای خود از فضا و جو اکادمیک دانشگاه دور نشوم. از همین رو در زمان درمان بیماران به این نتیجه رسیدم که کار پژوهش و تدریس در دانشگاه به عنوان مسیری موازی و هم راستا با کار درمانی من دانش مرا به پیش خواهد برد و این دو در تضاد با یگدیگر قرار نمی گیرند. در دانشگاه پروژه های تحقیقاتی بسیاری را به ثمر رسانیده ام و آزمایشات و تحقیقات بسیاری را نیز چه به صورت انفرادی و چه به صورت همکار با دیگر همکاران پژوهشگر خود انجام داده ام و از این مسیر توانسته ام مقالات علمی بسیاری در مجلات معتبر داخلی و خارجی ارائه دهم و در کنفرانس ها و سمینار های علمی بسیاری نیز شرکت نموده ام. حاصل کلیه این تلاش ها رسیدن به دانش نوین و یافتن راهکار های بهتر جهت درمان بیماری های دهان و دندان است و از این مهم توانسته ام به آن دست یابم. البته پر واضح است که کار درمان در دندان پزشکی تنها به دانش نیازمند نیست بلکه یک دندان پزشک خوب در کنار دانش حرفه ای خود می بایست از ابزار و تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند تا بتواند خدمات بهتر و دقیق تری را به بیماران خود ارائه دهد. شرکت در کنفرانس ها و مجمع های علمی بنده را با این تکنولوژی ها آشنا می کند و از این رهگذر در تلاش جهت دستیابی به درمان دقیق بیماران خود می باشم. بنده به عنوان دبیر کمیته پزشکی فدراسیون کیک بوکسینگ در ایران و نماینده و رابط EDO از بخش جراحی فک و صورت فعالیت داشته ام. من در کلینیک خود در تلاش هستم تا بیمارانی که به کلینیک من مراجعه می کنند همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده برای خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با ایمپلنت و پروتز برای شما بزرگواران ارائه دهم.
اگر به ایمپلنت و پروتز نیاز باشد: پیوند استخوان فقط درمانی برای آماده نمودن بستر دهان جهت کاشت ایمپلنت قبل از عمل نمی باشد. بلکه می بایست بافتی که دندان را احاطه کرده است نیز دارای سلامت لازم نیز باشد در صورت مبتلا شدن به بیماری پریودنتال (بیماری پریودنتال اختلالی می باشد که به دلیل وجود عفونت و التهاب در لثه و استخوان حول دندان ‌ها ایجاد می شود) ملزوم است که نخست درمان گردید و سلامت لثه خود را دوباره پیدا کنید. در مراحل نخست بیماری پریودنتال رنگ و فرم لثه ها تغییر می کند بدین شکل که لثه ‌ها متورم و قرمز رنگ می شود و اغلب با خونریزی همراه می شود. در مراحل پیشرفته ‌تر این عارضه، که پریودنتیت اسم دارد و در این وضعیت، لثه ها به تحلیل می ‌رود و نیز امکان دارد قسمتی از ریشه دندان ظاهر می شود به صورتی که طول دندان‌ ها طولانی تر از وضعیت عادی در نظر می آید. بافت استخوانی اطراف دندان ‌ها هم از مسیر مکانیسم‌ های مختلفی به آسیب هایی دچار می شود و در نهایت با پیشرفت زیاد این بیماری سبب لق شدگی در دندان ها و در صورت نبود درمان صدمه می بینند و در انتها دندان لق می شود.. درمان بیماری پریودنتال می ‌تواند آغاز جایگذاری ایمپلنت را در زمان چند ماه، بسته به شدت بیماری لثه شما، به تأخیر اندازد. ایمپلنت دندان چه مدت زمانی به طول خواهد کشید؟ در صورتی که پزشک مشخص کند که استخوان‌ ها و بافت لثه شما سالم می باشد، مرحله اول در درمان ایمپلنت را طرح ‌ریزی می‌ کند. در این بخش، ایمپلنت دندانی بوسیله عمل جراحی در استخوان فک جای داده می شود. به صورت کلی، در حدود سی دقیقه الی یک ساعت به طول می انجامد تا یک ایمپلنت مرتبط با یک دندان جایگیری گردد. در صورتی که چند ایمپلنت را می خاهید کاشت کنید، مدت زمان جراحی امکان دارد بیشتر به طول بیانجامد. بعد از کاشت ایمپلنت دندان تا هنگام جایگیری پروتز روی آن حدود ۱٫۵ الی ۳ ماه به طول می انجام و زمان ملزوم است، تا در بین ایمپلنت دندان و استخوان فک بدون هیچ نوع حرکت اضافه ای جوش بوجود آید و ایمپلنت در محل خود به طور کامل محکم گردد. مدت هنگام جوش خوردن بنا بر کیفیت استخوانی از سه تا ۶ ماه به طول می انجامد که در فک پایینی به علت کیفیت بهتر استخوان ۳ الی ۴ ماه و در فک بالا ۴ الی ۶ ماه زمان لازم است. بعد از این مراحل است که دندان پزشک پروتز را روی پیچ کاشته شده در فک قرار می دهد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس ایمیل، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر امیر حسین بابائی سرور متخصص دندانپزشکی جراحی فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی فک و صورت.
تخصص ها
قرار ملاقات
۱۵ 16:30 تا 20:30
تصویر
دکتر امیر حسین بابائی سرور
جراحی دهان، فک و صورت
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر