منو
X

تصویر
دکتر الهه سادات هاشمی
دندانپزشک
(10)
آمار این متخصص
(10) رای
85%

دقت

100%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

100%

وقت شناسی

100%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر الهه سادات هاشمی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال فعالیت هستم و توانستم تجربه ای فوق العاده را در کنار دانشجویان عزیز در این دانشگاه با خود داشته باشم. از طریفی دیگر بنده با کسب تجربه علمی و پژوهشی و آشنایی با علم روز بهتر می توانم در درمان بیماران اقدام نمایم. من و تمام همکاران خود در مطب تمام تلاش خود را برا جلب رضایت کودکان دلبند شما می کنیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با بنده در ارتباط باشید. بنده هم چون سایر همکارانم در حوزه داندان پزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با عصب کشی دندان کودکان توضیحاتی کوتاه ارائه هم.
عصب‌ کشی دندان کودکان: داخل دندان ها بخشی به نام پالپ دندان وجود دارد که عصب ها و رگ های خونی دندان درون این بخش قرار گرفته است. این بخش در دندان بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا این قسمت با دارا بودن رگ های خونی سبب می شود که مواد لازم و اکسیژن به دندان ها از راه پالپ دندان انجام شود. زمانی که پالپ یا ریشه دندان دچار صدمه شود و عفونت در آن قسمت تجمیع گردد، دندان به عصب کشی احتیاج پیدا می کند. درمان عصب کشی در دندان های کودکان نیز صورت می گیرد. درمان عصب کشی دندان کودکان حتی برای ترمیم دندان های شیری کودکان نیز انجام می شود مگر در زمانی که موقع افتادن دندان شیری باشد. دندان پزشک پیش از انجام دندان عصب کشی در کودکان به نکات زیر توجه می کند: این که میزان آسیب یا عفونت در دندان شیری کودک به چه مقداری می باشد، موقع افتادن طبیعی دندان شیری در کودک چه هنگام می باشد، آیا آسیب تا بخش های لثه یا استخوان را تحت تاثیر قرار می دهد یا نه، در چه مواردی از عصب کشی دندان در کودکان استفاده می گردد در حالی که دندان در هر زمانی بدون هیچ دلیلی درد داشته باشد. در صورتی که دندان ها به گرما و یا سرما حساسیت نشان دهند. عصب کشی در دندان های شیری کودکان به همان شکلی می باشد که با عصب کشی دندان در دندان های بزرگسالان انجام می شود و با ترمیم ریشه دندان، دندان را سالم نگه می دارد و این کار برای کودکان در دندان های شیری نیز امری واجب می باشد. دندان های شیری هم چون دندان های دائمی برای غذا خوردن و عادت به تکلم درست بسیار ضروری می باشند. دندان های شیری علاوه بر این باعث حفظ فضای مورد نیاز دندان جهت رویش ددان های دائمی می باشد که به صورت صحیحی و در جای درست خود رشد کنند. از این منظر حفاظت از دندان های شیری بسیار الزامی و مهم می باشد. در مواردی امکان دارد که زود تر از موعد دندان شیری کودک بیافتد د رنتیجه در این حالت است که دیگر دندان ها به سمت فضای حالی دندان افتاده حرکت می کنند و کم کم فضای خالی را اشغال می کنند. در این هنگام با رشد کردن دندان های دائمی فضای کافی و لازم جهت رشد این دندان ها وجود ندارد و در نتیجه رشد دندان های دائمی دچار انحراف می شود و بر روی همدیگر رشد می کنند و در مورادی نیز دندان دائمی نمی تواند رشد کند و در نتیجه کودک دیگر دندانی در قسمت اصلی دهان خود ندارد.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر الهه سادات هاشمی متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر الهه سادات هاشمی
دندانپزشک
(10)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر