منو
X

تصویر
دکتر الهام توکلیان اردکانی
دندانپزشک
(2)
آمار این متخصص
(2) رای
0%

دقت

20%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر الهام توکلیان اردکانی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حال فعالیت هستم. بنده علاوه بر کار پژوهشی و تربیت دانشجویان رشته دندان پزشکی به امر طبابت نیز مشغول می باشم تا تجربیات خود و مطالعات روز دنیا را در کار درمانی خود نیز به کار بندم. من در حال حاضر عضو انجمن دندانپزشکی کودکان ایران نیز هستم. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت کودکان دلبند شما می کنیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با درمان های تحت آرامبخشی و بیهوشی توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
پیش از آن که آرامبخش به کودک تزریق شود، آکادمی دندان پزشکی کودکان آمریکا توصیه ای به والدین کودکان عرضه کرده ایت. این آکادمی توصیه می کند برای استفاده از آرامبخش و یا دیگر روش های درمانی دندانی برای کودک بهتر است تا خود والدین این اعمال را در ابتدا درک نمایند و و این عامل سبب آماده سازی بهتر کودک توسط خود والدینشان خواهد شد. والدین می بایست پیش از اعمال آرامبخش برای کودک غذا و نوشیدنی را برای کودک خود ممانعت ورزند و بسیار حائز اهمیت است که والدین به دستورات دندان پزشک گوش دهند و از ان پیروی کنند نظر به این مهم که استعمال ارامبخش با تهوع نیز همراه می باشد. والدین کودک می بایست سابقه ی پزشکی خود را به دندان پزشک مربوطه ارائه نمایند و با دندان پزشک کودک خود در ارتباط با دریافت هر گونه دارو با دندان پزشک و نیز دارو های بدون نسخه و مکمل های دارویی مشاوره کنند. در مطب دندان پزشک والدین کودک می توانند جهت حفظ آرامش کودک و تشویق کردن وی برای درمان یاری رسان باشند. تلاش کنید وسیله ای بسیرا لذت بخش که برای کودک مهم است و سبب آرامش وی می شود را با خود به همراه داشته باشید. نگهداشتن سر کودک و حرف زدن با وی یا آواز خواندن به آرامی روش و شیوه های خوب آرامش بخش برای وی هستند. والدین کودک حتما به این نکته توجه کنند تا از اوردن بچه ای دیگر به مطب دندان پزشکی اجتناب ورزند تا تمرکز دندان پزشک روی کار درمانی دچار اختلال نشود. تضمین ایمنی بیمار برای دندان پزشک ها در زمان بیهوشی بسیار حائز اهمیت است. در زمانی که آرامبخش به کودک داده می شود، سطح اکسیژن خون بیمار، فشارخون، ضربان قلب و دما در بدن کاهش پیدا می کند. بعد از آرامبخش به طور معمول از والدین درخواست خواهد شد که لحظاتی را در کنار کودک خود جهت حفظ آرامش در کودک حضور داشته باشند. کودک در این لحظات امگکان دارد دچار سر گیجه و حالت تهوع شود. بزرگسال کودک یا نوجوان را تا رسیدن به خانه همراهی می کنند، یک نفر جهت رانندگی کردن و دیگری برای چک کردن تنفس کودک. در صورتی که مدت زمان تاثیرات آرامبخش بر کودک به طول بیانجامد امکان دارد با موارد زیر در ارتباط باشد: عدم هماهنگی فیزیکی، سرگیجه، خواب آلودگی و تهوع، اما بازگشت به مدرسه یا مراقبت روزانه در روز درمان قطعی نیست. در ساعات ابتدایی پس از درمان والدین می بایست پس از چند ساعت از درمان جهت دادن غذا به کودک خود از غذا های نرم و ابکی مانند سوپ استفاده نمایند. در صورتی که کودک به تهوع، درد شدید، خونریزی یا تب شدید دچار شد، در این هنگام والدین می بایست با دندان پزشک فوراً تماس بگیرند. پس از این که دهان کودک رو به بهبودی پیدا کرد، همچنان کودک می باست محافظت از دهان و دندان های خود را طبق روال عادی ادامه دهد و این شامل مسواک زدن با خمیر دندان حاوی فلوراید دو مرتبه در روز می باشد. درمان دندان پزشکی تحت بیهوشی، روشی ایمن و بدون درد و ایجاد سر و صدا نیز در آن وجود ندارد که با آماده سازی کودک و مراقبت درست از وی تا هنگام اتمام کار به طول می انجامد. با برقراری ارتباط با دندان پزشک کودک تان، بهترین تجربه ی ممکن را برای کودک تان ارائه خواهید کرد. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با بنده در ارتباط باشید. بنده هم چون سایر همکارانم در حوزه داندان پزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر الهام توکلیان اردکانی متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
تصویر
دکتر الهام توکلیان اردکانی
دندانپزشک
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر