منو
X

تصویر
دکتر اشکان سالاری
فوق تخصص جراحی لثه
(29)
No comments found.
آمار این متخصص
(29) رای
100%

دقت

100%

مفید بودن

92%

دانش و مهارت

60%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر اشکان سالاری متخصص دندانپزشکی جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی (پریودانتیکس) دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی در رشته دندان پزشکی پذیرفته شدم و توانستم دکترای حرفه ای خود را در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی دریافت کنم و توانستم با موفقیت تحصیلات خود را به اتمام برسانم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود در رشته تخصص جراحی لثه (پریودانتیکس) پذیرفته شدم و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. در حال حاضر به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به کار درمان هستم و در حال حاضر در سمت استادیاری دانشگاه مشغول به کار می باشم. بسیاری این تفکر را دارند که زمانی را که ما دندان پزشکان مدرس در دانشگاه سپری می کنیم امکان دارد به پیشرفت کاریمان لطمه بزند و ان طور که باید با طرح درمانی و بیماران خاص روبرو نمی شویم. در جواب تفکر چنین عزیزانی می بایست بگویم که این فکری نادرست است و از ان جا که هر استاد دانشگاهی با ورود خود به فضای آکادمیک در واقع علاقه به پزوهش و تحقیق را تضمین کار خود می داند در نتیجه با انجام پژوهش و تحقیقات جدید دانش خود در کار درمانی اش را افزایش می دهد و این تنها نیست بلکه با ارائه تحقیقات و پژوهش های خود در مجلات معتبر علمی و سمینار ها و کنفرانس ها با دانش روز دندان پزشکی بیشتر اشنا می شویم و در سمینار ها همان گونه که می دانید از آخرین تحقیقات هر پژوهشگری با خبر می شویم و از این طریق هم بر دانش علمی خود افزوده ایم هم می توانید آن را در کار درمانی خود به کار بندیم و هم این اطلاعات جدید را به دانشجویان خود انتقال دهیم زیرا آنان اینده سازان این علم و راه گشای این علم در سال های آتی می باشند. از طرفی شناخت تجهیزات به روز نیز بسیار مهم است و به کار بستن آن ها در درمان امری واجب و ضروری در زمان حاضر می باشد زیرا درمان دندان بدون داشتن تجهیزات لازم در برخی از موارد امکان پذیر نمی باشد زیرا برخی از درمان ها با چشم مسلح امکان پذیر نمی باشد و در نتیجه دانش دندان پزشک و مهارت وی یک طرف و به کار گیری از تجهیزات به روز دندان پزشکی نیز در کلینیک دندان پزشکی خود یک طرف ماجرا محسوب می شود. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت شما انجام می دهیم تا با درمانی بدون درد و در محیطی آرامش بخش توسط بنده و کادر مجرب و آموزش دیده ام رضایت خاطر شما را جلب نماییم، امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. شما عزیزان با مراجعه به متخصص پروتز های دندانی می توانید دندان های سالم و زندگی سالمی را تجربه کنید. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با جراحی لثه برای شما بزرگواران ارائه دهم.
جراحی افزایش طول تاج دندان: این جراحی بسیار ساده می باشد و چنان چه تراش روکش دندان کامل شده باشد به مدت زمانی در حدود بیست دقیقه احتیاج است. احساسی که شما در زمان انجام دادن چنین جراحی دارید دقیقا شبیه به احساس تراش دادن روکش دندان می باشد ودر صورتی که بدون وقفه بعد از اتمام کار از مسکن های متناسب و تجویز شده بوسیله جراح بهره بگیرید به طور معمول دردی را احساس نمی کنید. بیماران به طور معمول بیان می کنند که ترسی که از پیش از انجام دادن این جراحی داشته اند بیشتر از درد خود بعد از درمان این جراحی می باشد و در مورد های بسیاری بعد از اتمام درمان، از این که این گونه و تا به این حد از انجام درمان واهمه داشته اند می خندیدند. بعد از تمام شدن جراحی افزایش طول تاج، دندان پزشک متخصص پانسمانی بر روی دندان ها می گزارد که بسیار شبیه به آدامس است و این پانسمان می بایست به مدت ۷ الی ۱۰ روز در دهان نگهداری شود و در زمان خروج بخیه ها از دندان این پانسمان برداشته شود. این پانسمان از جمع شدگی غذا و هوا خوردن این بخش از جراحی اجتناب می کند و از رشد کردن دوباره لثه مانع می شود. بعد از حذف کردن پانسمان و بخیه ها، ملزوم می باشد که در راستای تمیز نمودن بخش جراحی از مسواک میان دندانی بهره ببرید تا لثه ناحیه جراحی شده محکم بودن متناسب و خوبی کسب کند و زمینه متناسبی در راستای قرار دادن روکش و گزاردن روکش آماده شود. در نتیجه زمان درمان لازم در جهت روکش کردن دندان هایی که احتیاج به جراحی افزایش طول تاج یافت می کنند حداقل دو هفته می باشد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی (پریودانتیکس)
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر اشکان سالاری متخصص دندانپزشکی جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی (پریودانتیکس) (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی (پریودانتیکس).  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ایمپلنت
  • جراح لثه
تصویر
دکتر اشکان سالاری
فوق تخصص جراحی لثه
(29)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر