منو
X

تصویر
دکتر احسان صانعی
ارتودنسی
(1)
آمار این متخصص
(1) رای
100%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر احسان صانعی متخصص مرتب سازی دندان (ارتودانتیکس) فارغ التحصیل دوره عمومی دکترای دندانپزشکی و دوره تخصصی ارتودنسی از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران با سالها تجربه و مهارت در خدمت شما نازنینان می باشم.
من فارغ التحصیل دوره راهنمایی و دبیرستان علامه حلی تهران (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان)، برنده مدال نقره المپیاد شیمی (سال ۱۹۹۷)، فارغ التحصیل دوره عمومی دکترای دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران، فارغ التحصیل دوره تخصصی ارتودنسی از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران هستم.
به طور حتم از مهم ترین اجزای صورت در صورتی که دچار ناهنجاری نیز باشد و بسیار در زیبایی و ظاهر هر فرد تاثیرات به سزایی دارد دندان های وی است. وجود دندان هایی زیبا سبب خنده ای دلنشین و جذاب در صورت می شود و تاثیرات اجتماعی منفی را از فرد می زداید. این نخستین بخش صورت هر فرد می تواند گیرایی بسیاری در نگاه اطرافین داشته باشد. این بخش از صورت زیبایی هر فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و در نگاه اول بخش اعظمی از زیبایی صورت را تحت تاثیر خود قرار می دهد. کسانی که دندان های نا منظمی دارند با هر بار جلوی آینه با لبخند زدن به این فکر می کنند که کاش دندان های صاف و مرتبی داشتند. علت مراجعه به درمان های ارتودنسی جهت نا مرتبی دندان ها و نا هنجاری های فکین است. پس ارزوی داشتن دندان های زیبا و مرتب دیگر آرزو نیست بلکه در هر سنی می توان به این ارزو دست یافت. علم دندانپزشکی نه فقط در زیبا ساختن دندان ها به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرده است بلکه با روش های بهتر و مطلوب تر به این مهم می تواند دست یابد. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که داشتن لبخندی زیبا اولین گام رد پذیرش در میان اجتماع فعال است و ظاهر شما را دو چندان زیبا تر و دل نشین تر نشان می دهد. از قدیم الایام همیشه به ما گفته اند صورت زیبا را لبخندی زیباتر می کند اما این لبخند خود واجد شرط دندان هایی هم ردیف و منظم است. ارتودنسی از تخصص های دندان پزشکی می باشد یکی از رشته‌های تخصصی است و به عنوان اولین رشته تخصصی است که در رشته دندان پزشکی عنوان شد. کار اصلی این تخصص منظم کردن و هم ردیف قرار دادن دندان ها است. ارتودنسی دندان یعنی هم ردیف نمودن دندان ها و هدف از انجام کار ارتودنسی قرار گیری دندان ها در نظم و ترتیبی مناسب که هر مقدار سن فرد پایین تر باشد بخصوص اگر در مراحل رشد باشد هم زمان کمتری برای این عمل نیاز دارد هم کار ارتودنسی بهتر نتیجه خواهد گرفت این درحالی است که در هر سنی این کار را می توان انجام داد. عمل ارتودنسی به مرور زمان انجام می پذیرد و به تدریج و با صبوری بیمار دندان ها در وضعیت مناسب خود قرار می گیرد و بیمار به بهبودی دهان و دندان و زیبایی ظاهری خود بعد از طی مدت درمانی مشخص دست پیدا می کند.
ارتودنسی چه زمانی لازم است؟
هنگامی که مسواک زدن برایتان دشوار باشد.
در دو حالت متفاوت یعنی زمانی که دندان ها روی هم قرار دارند یا از هم فاصله دارند.
هنگامی که دندان ها در یک ردیف قرار ندارند و از نظر زیبایی ظاهری دارای مشکل شده اند.
اگر شما موارد بالا که بسیار شایع در میان افراد مختلف است، در خود مشاهده کردید لازم است که دندان ها یتان را به یک ارتودنتیست نشان دهید. البته جهت انجام این کار حتما باید به یک متخصص ارتودنسی مراجعه نمایید توجه داشته باشید اگر به جای متخصص ارتودنسی ان را به دندانپزشک عمومی نشان دهید ممکن است عواقب ناگواری برای دندان هایتان ایجاد شود. بنابراین حتما به یک ارتودنتیست حرفه ای و با تجربه مشکل خود را در میان بگذارید.
محدوده ی سنی ارتودنسی
سن مناسب و میزان تاثیر پذاری که درمان بر دندان هایتان می گذارد به عوامل بسیاری بستگی دارد هم چون فاصله بین دندان ها کم باشد و پایه ی فک خوب باشد. در هر سن که هستید می توان از درمان ارتودنسی استفاده کرد اما در مورد درمان ناهنجاری های فکی اگر در بزرگسالی برای درمان مراجعه شود فک نیاز به جراحی فک و ارتودنسی دارد.

من در مطب شخصی خود سعی کرده ام بیمارانم با خیالی آسوده درمان ناهنجاری های فک و صورت خود را به من بسپارند و در آخر از نتیجه کار خود نیز اسوده خاطر باشند. بنده با بکارگیری تجهیزات پیشرفته ی ارتودنسی و همچنین استفاده از براکت های مرغوب که به تازگی وارد بازار شده اند و روند درمان را تا حد زیادی اصلاح می کنند می تواند رضایت بیمار را تا حد زیادی جلب نماید. به دلیل این که براکت های سرامیکی همرنگ دندان ها از نظر زیبایی برای شما مشکلی به وجود نخواهند آورد و درمان سریع تر و با نتیجه ی مطلوبی صورت می گیرد. بنده با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز و نیز با ارائه روش های نوین در کار ارتودنسی در جهت جلب رضایت بیماران قدم برداشته و سعی کرده ام دستگاه های به روز و با دانش به روز کار خود را پیش ببرم تا در میان رقبا بدرخشم و روند آسان تر و سریع تری از ارتودنسی را برای شما مراجعه کنندگان محترم ایجاد کنم.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی
  • دانشگاه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر احسان صانعی ، دندانپزشک، دکتر احسان صانعی متخصص ارتودنسی، جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه ، دکتر احسان صانعی استاد دانشگاه، دکتر احسان صانعی ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر احسان صانعی متخصص ارتودنسی، جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه- یکشنبه- سخه شنبه- چهارشنبه-: 16:30 الی 19:30
تصویر
دکتر احسان صانعی
ارتودنسی
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر