منو
X

تصویر
دکتر آنیتا ابراهیمی
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر آنیتا ابراهیمی متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده علاوه بر کار طبابت به عنوان فعالیت حرفه ای خود به امر تدریس و پژوهش در دانشگاه نیز مشغول به فعالیت می باشم و تلاش کرده ام همواره از محیط آکادمیک دانشگاه دور نباشم و در این راستا در دانشگاه علوم پزشکی به عنوان استادیار و عضو هیئت علمی مشغول به امر تدریس و پرورش دانشجویان رشته دندان پزشکی می باشم. در اینجا قصد دارم جهت آشنایی والدین توضیحاتی در ارتباط با بریج دندان کودکان در دندان پزشکی کودکان به والدین گرامی ارائه دهم. بنده هم چون سایر همکارانم در حوزه داندان پزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.
بریج دندان کودکان: بریج دندان کودکان از دیگر راه های درمانی دندان های کودکان می باشد. زمانی که کودکی یکی از دندان های شیری خود را به هر علتی از دست می دهد در بخش خالی دندان از دست رفته سبب می گردد که دیگر دندان های مجاور به علت در حال رشد بودنشان به سمت فضای خالی دندان حرکت و هدایت شوند و بی نظمی را در دندان ها سبب می گردد. بوجود آمدن فضای خالی در بین دندان ها نیز خود مشکلات درمانی دیگری را ایجاد می کنند. یکی از این مشکلات گیر کردن مواد غذایی در بین دندان ها می باشد که این عامل زمینه این مشکل را ایجاد می کند. به همین ترتیب احتمال پوسیده شدن دندان در این مورد بیشتر خواهد شد. بریج دندان در این حالت می تواند به عنوان درمانی کمک کننده تلقی گردد و با بوجود آوردن رابطی در دهان، دندان ها را در یک ردیف به صورت منظم جایگیری می کند. در روش بریج دندان در اول کار دندانپزشک متخصص کودکان در هر دو سمت بریج روکش قرار می دهد و در نهایت این کار سبب می شود که به آسانی فضای های خالی بوجود آمده در میان دندان ها را پوشانید. بریج ها در دو نوع بریج متحرک و بریج ثابت ساخته می شود. بریج دندان با نام دندان مصنوعی ثابت نیز در میان عموم مردم شناخته می شود. در صورتی که یک و یا چند عدد از دندان های فردی بر اثر پوسیدگی یا عوامل فیزکی و … از میان رفته باشد به کمک بریج های دندان نواحی خالی مانده در دهان پوشش داده می شود. بریج های متحرک نیز همان گونه که از اسمشان بر می آید بریج هایی هستند که در هر زمان به دلخواست فرد از دهان خارج و وارد می گردد. بریج های متحرک در مقایسه با بریج های ثابت از استحکام و مقاومت کمتری به نسبت برخوردار هستند. برخی از والیدن کودک فکر می کنند که بریج دندان درمان مهمی نمی باشد و برای آن ها لازم نمی باشد و به تدریج با گذشت زمان دنان های اطراف ددان خای را چر می کنند و یا اینکه دوباره دندان در ان محل رشد پیدا می کند. دندان های شیری بسیار بر روی تکلم و طرز حرف زدن کودک و هم چنین روی غذا خوردن و جویدن کودک تاثیر گذار هستند و به همین علت از دست رفتن دندان های شیری کودک مشکلات زیادی را برای آن ها به ایجاد می کنند. بریج دندان برای کودکان می تواند عملکردی هم چون فضا نگه دارنده نیز داشته باشد. زمانی که کودک یک یا چند عدد از دندان های شیری خود را به دلایل مختلف از دست داد تا هنگامه رشد دندان های دائمی خود می تواند از دندن هایش محافظت کند و بریج به عنوان راهکاری خوب در جهت بازیابی سلامت و دندان و البته حفظ ظاهر کودک می تواند عمل کند. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر آنیتا ابراهیمی متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر آنیتا ابراهیمی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر