منو
X

تصویر
دکتر آنیتا ابراهیمی خانقاه
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر آنیتا ابراهیمی خانقاه متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حال فعالیت هستم و توانستم تجربه ای بسیار منحصر به فرد را در کنار دانشجویان عزیز در دانشکده دندان پزشکی قزوین کسب کنم. از طرفی دیگر بنده با کسب تجربه علمی و پژوهشی و آشنایی با علم روز بهتر می توانم در درمان بیماران اقدام نمایم. من و تمام همکاران خود در مطب تمام تلاش خود را برا جلب رضایت کودکان دلبند شما می کنیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت کودکان دلبند شما می کنیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. ببنده هم چون سایر همکارانم در حوزه داندان پزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با درمان های تحت آرامبخشی و بیهوشی توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
درمان های تحت آرامبخشی و بیهوشی: آیا آرامبخش دندان در کودکان بی خطر است؟ بی‌خطر بودن مهم ترین مسئله برای والدینی است که کودک شان به آرامبخش دندان احتیاج پیدا می‌ کند. آرام کردن کودک تحت درمان دندان پزشکی راهکاری بسیار ایمن می باشد و والدین کودک می توانند به کم کردن میزان تنش و اضطراب در کودک در پیش و در هنگام درمان و بعد از درمان نیز کمک کنند. آرامبخش ها در انواع گوناگون وجود دارند. یکی از این انواع آرامبخش خوراکی می باشد که به عنوان انواع عمده ی آرامبخش های دندان پزشکی محسوب می شود. آرامبخش خوراکی بلافاصله بعد از رسیدن بیمار به مطب دندان پزشکی از راه دهان و یا بینی به فرد داده می شود و نظر به این که تاثیر دارو به حدود بیست دقیقه زمان نیز جهت اثر کردن نیاز دارد. آرامبخش خوراکی باعث به خواب رفتن کودک نمی شود اما در ایجاد آرامش در درون وی کمک بسیار زیادی می کند. علاوه بر این گاز خنده نیز به حفظ و ایجاد آرامش در کودک کمک می کند. مخلوطی از گاز خنده و اکسیژن درعرض ۵ دقیقه از راه ماسک رها می شود و بیمار آرام می شود و حس شادی به او دست می دهد. در انتها نیز اکسیژن خالص در جهت زدودن گاز خنده باقی مانده به بیمار داده می شود. آرامبخش درون وریدی از راه تزریق به عروق استعمال می شود. انجمن متخصصین بیهوشی دندان پزشکی آمریکا توضیح می دهد که گاز خنده جهت خواباندن کودک پیش از تزریق آمپول، به طور معمول در رگ پشت سری کودک استفاده می شود. یک لوله برای کمک به تنفس وارد نای بیمار می شود. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با بنده در ارتباط باشید.
آدرس دندانپزشکی:
شماره تلفن:
روز های کاری: شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
وابستگی به کلینیک: خصوصی
رشته تحصیلی: دکترای تخصصی دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
مقطع تحصیلی : متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان ، دکتری دارای بورد تخصصی.
کلمات کلیدی: دکتر فاطمه میر متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسی بزرگسالان، ارتودنسی شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر آنیتا ابراهیمی خانقاه متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
تصویر
دکتر آنیتا ابراهیمی خانقاه
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر