منو
X

تصویر
دکتر آرش شیشه ‌ئیان
دندانپزشک
(28)
آمار این متخصص
(28) رای
66%

دقت

44%

مفید بودن

40%

دانش و مهارت

60%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

73%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر آرش شیشه ‌ئیان متخصص دندانپزشکی پروتز های دندانی و ایمپلنت و دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در سال ۱۳۸۱ در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم. در سال ۱۳۸۷ تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رسانیدم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود بلافاصله و بدون وقفه در رشته تخصص پروتز های دندانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدم و در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به کار شدم و تا هم اکنون نیز مشغول به کار می باشم. با مطالعات به روز و گسترده در تخصص خود بر اساس آخرین نتایج و تحقیقات انجام شده همواره در تلاش برای نوین کردن دانش خود می باشم و با ارائه مقالات در کنفرانس ها و مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی و شرکت در سمینار ها تمامی سعی خود را در پرورش دانشجویان به نحو احسنت دارم زیرا با راهنمایی درست دانشجویان می توان مسیر راه را برای آن ها روشن نمود تا بتوانند خود مسیر درست و صحیح را بپیمایند و به امید علم دندان پزشکی در ایران امیدوار بود. تکنولوژی و کاربرد آن در علوم روز بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه می دانیم به کارگیری تکنولوژی در کار حرفه ای خود در بهبود مسیر عملی آن ها بسیار ثمر بخش خواهد بود. این موضوع برای دندان پزشکان اهمیت بسزایی دارد و امری واجب و مسجل می باشد که در کار درمانی از تکنولوژی های به روز استفاده کنند زیرا ثمر بخشی درمان را دو چندان می کند. من در مطب خود به همراهی کلیه همکاران خود تمامی انرژی و تلاش خود را بر ان داشته ای تا کار درمانی شما را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و رضایت خاطر شما را بدست آوریم. آرزوی من و کادر درمانی ام سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد. من همیشه توضیحات را در اولین دیدار و ملاقات با مراجعین و بیمار خود ارائه می دهم تا آن ها در مورد نحوه درمانی خود بهتر آشنا گردند و این به عنوان بخشی از روش درمانی من محسوب می شود. در اینجا سعی دارم در مورد جراحی لیزر لثه در ارتباط با درمان ایمپلنت توضیحاتی را ارائه دهم.
جراحی لیزر لثه: جراحی لیزر لثه احتیاجی به بهره گیری از تیغ جراحی یا بخیه زدن ندارد. این روش دارای کمترین میزان تهاجم می باشد و در این صورت کمترین درد و رنج را برای بیمار به همراه دارد. در چنین وضعیتی امواج لیزر با طول موجی از آن ها بهره گرفته می شوند که این توانایی را دارند که دارای تاثیر مختلف بر روی بافت آسیب دیده و بافت سالم لثه در دهان می باشد. این موضوع این معنی نمی باشد که لیزر روش درمانی کاملا بی خطر می باشد و می تواند در زمان جراحی بدون احتیاج به نگرانی خاص از آن بهره گرفته شود. در واقع امکان بهره گرفتن از لیزر در جهت برداشتن بافت آسیب دیده لثه و برداشتن و حذف کرن باکتری های مضر بدون این که آسیبی بر بافت وارد شود و با بوجود آوردن برش این مهم امکان پذیر می شود. تفاوت های مهم میان جراحی قدیمی لثه و جراحی لیزر لثه در جهت درمان بیماری های لثه از این قرار است: درد: روش قدیمی جراحی لثه با درد و ناراحتی بسیاری برای بیمار به همراه داشت و به این دلیل پس از استفاده کردن از این روش احتیاج به داروی مسکن جهت کم کردن درد ناشی از جراحی و رعایت کردن دوره ای استراحت می باشد. به این علت می باشد که بسیاری از بیماران در جهت جلوگیری از درد بوجود آمده از جراحی لثه از ایمپلنت های دندان بهره می گیرند. جراحی لیزر لثه ناراحتی و درد بسیار کمتری را برای بیمار بوجود می آورد. در چنین حالتی به طور تقریبی احتیاجی به تجویز دارو های مسکن برای بیمار وجود ندارد و بیمار این توانایی را دارد که بلافاصله بعد از درمان فعالیت و کار های معمول روزمره خود را شروع کرده و به سر کار خود برگردد. دوره بهبود: دوره بهبود در راستای جراحی لیزر لثه در قیاس با روش جراحی قدیمی بسیار سریع تر پیش می رود، چون در این صورت از تکنولوژی های مدرن و نوین با سطح تهاجم کمتر بهره گرفته می شود. در واقع لیزر سبب از میان رفتن باکتری هایی که در داخل حفره میان دندان و لثه قرار دارد می شود و بدین صورت باعث کم شدن التهاب بوجود آمده از بیماری و خوب شدن بافت آسیب دیده را با خود به همراه دارد. نتایج بلند مدت: درست است که با کمک و بره گرفتن از هر دو شیوه درمانی می توان نتیجه های شگفت انگیز بلند مدت در شرایط بیمار را ببینیم، اما جراحی لیزر لثه این توانایی را دارد که دارای توانایی پیش بینی زیاد تری در ارتباط با ترمیم استخوان و وصل مجدد بافت پیوندی بعد از درمان است. لیزر می تواند سبب تحریک استخوان حول ریشه دندان شده و پروسه ترمیم آن را سرعت ببخشد. بدین صورت است که می توان دندان هایی را از مرگ و از دست رفتن حتمی نجات داد که پیش از آن در وضعیت همانند معمولاً کشیده می شدند. به این صورت در بیشتر از اوقات می توان تاثیرات ناشی از ابتلا به بیماری پریودنتال را بر عکس کرده و افراد درمان شده با گذشت زمان بهبود بیشتری را در شرایط خود مشاهده خواهند کرد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص پروتز های دندانی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر آرش شیشه ‌ئیان متخصص دندانپزشکی پروتز های دندانی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی پروتز های دندانی.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ایمپلنت
قرار ملاقات
دوشنبه، 15 الی 20 و پنجشنبه 9 الی 20
تصویر
دکتر آرش شیشه ‌ئیان
دندانپزشک
(28)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر