منو
X

تصویر
داود مقبولی اصل
جراحی دهان، فک و صورت
(7)
آمار این متخصص
(7) رای
75%

دقت

40%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

40%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

اینجانب دکتر داود مقبولی اصل، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و متخصص جراحی دهان، فک و صورت (OMFS) هستم، و دارای شماره نظام پزشکی ۱۳۰۲۲۷٫ از میان فعالیت هایی که در حیطه های آموزشی، علمی- پژوهشی، تحقیقاتی، و… داشته ام می توانم به برگزاری و تدریس کارگاه های آموزشی مختلف، مشارکت در انجام چند طرح تحقیقاتی، نگارش چندین مقاله ی علمی و تخصصی که در برترین ژورنال های داخلی و خارجی چاپ شده است، شرکت و ارائه ی مقاله در همایش های ملی و بین المللی متعدد، و… اشاره کنم. در کنار این فعالیت ها، خدمات تشخیصی و درمانی را نیز در سمت یک جراح دهان، فک و صورت ارائه کرده ام. علاوه بر این مهارت و تجربه ی لازم جهت انجام جراحی های زیبایی صورت و بینی را نیز داشته، و در کنار ارائه ی خدمات درمانی، خدمات زیبایی را نیز به هموطنان عزیز ارائه می کنم. به طور کلی آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد و هموطنان عزیز می توانند از آن بهره مند شوند شامل:
– انجام جراحی دهان و غدد بزاقی (دندان های نهفته، ایمپلنت، پیوند استخوان فک، تومورهای خوش خیم و بد خیم فک، بیماری های غدد بزاقی مانند کیست، تومور و سنگ، …)
– جراحی ناهنجاری های فکی (ناقرینگی، بزرگ بودن یا کوچک بودن فکین، عقب بودن یا جلو بودن یکی از فکین، …)
– جراحی ناحیه مفصل فک (تومور مفصل فک، عارضه های رشدی مفاصل فک، چسبندگی مفصل فک، …)
– جراحی زیبایی صورت (رینوپلاستی/ جراحی زیبایی بینی، سپتوپلاستی/ جراحی و اصلاح انحراف تیغه بینی، بلفاروپلاستی/ جراحی زیبایی پلک، لیفت پیشانی و ابرو، اتوپلاستی/ جراحی زیبایی لاله گوش، جراحی لیفت صورت، پروتز گونه، چانه و لب، جوان سازی صورت با تزریق ژل، چربی و PRP، تزریق بوتاکس، رفع چربی های غبغب، …)
– جراحی ترمیمی و بازسازی فک و صورت (درمان شکستگی های نواحی صورت مانند استخوان اطراف چشم ها، بینی، پیشانی و فک ها، ترمیم نواقص بافت فک و صورت ناشی از تصادف یا تومورها، …) می شود.
افرادی که با هر گونه عارضه و آسیب در نواحی دهان، فک و صورت خود مواجه هستند و یا نیاز به انجام خدمات زیبایی (جراحی/ غیر جراحی) دارند می توانند با من در ارتباط باشند. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز هم در حیطه ی درمانی و هم زیبایی در خدمت شما عزیزان می باشم. در صورت نیاز به ارتباط با من می توانید به مطب شخصی مراجعه داشته باشید. من هم اکنون روزهای شنبه تا پنجشنبه را از ساعت ۴ عصر الی ۱۰ شب را آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعه کنندگان محترم می باشم. برای اطلاعات بیشتر و همینطور جهت اخذ نوبت قبلی می توانید با شماره تلفن های مطب که در این پروفایل درج شده است تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی جراحی دهان و فک و صورت
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر داود مقبولی اصل دندانپزشک، دکتر داود مقبولی اصل فوق تخصص دندانپزشکی، دکتر داود مقبولی اصل متخصص بهداشت عمومی دهان و دندان، دکتر داود مقبولی اصل متخصص ریشه‌ درمانی، دکتر داود مقبولی اصل متخصص دندانپزشکی سالمندان، دکتر داود مقبولی اصل متخصص آسیب‌ شناسی دهان و فک و صورت، دکتر داود مقبولی اصل متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر داود مقبولی اصل جراح دهان و فک و صورت، دکتر داود مقبولی اصل متخصص کاشت دندان، دکتر داود مقبولی اصل متخصص ارتودنسی
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
تصویر
داود مقبولی اصل
جراحی دهان، فک و صورت
(7)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر