منو
X

تصویر
حسام میکائیلی خیاوی
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر حسام میکائیلی خیاوی هستم، متخصص تصویربرداری دهان و فک و صورت، و عضو هیأت علمی گروه رادیولوژی دهان و دندان، دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (از سال ۱۳۹۳ تا کنون). قابل ذکر می باشد دوره ی تخصصی تصویربرداری فک و صورت را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده ام و بعد از فارغ التحصیلی فعالیت خود را به عنوان مدرس در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آغاز کردم و تا به امروز خدمات آموزشی، علمی و پژوهشی بسیاری را ارائه کرده ام. اما بعد از گذشت دو سال تصمیم به راه اندازی یک مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت گرفته و بعد از دریافت مجوزهای لازم توانستم در سال ۱۳۹۵ مرکزی را در اردبیل راه اندازی کنم. این مرکز “مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت راد” الان نزدیک به ۶ سال است که طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری تشخیصی دهان، فک و صورت را به دندانپزشکان و بیماران محترم ارائه می کند، و البته به عنوان اولین مرکز دارای سامانه آنلاین برای دریافت تصاویر رادیولوژی در استان اردبیل شناخته می شود. من در حال حاضر به عنوان مؤسس و مسئول فنی مرکز رادیولوژی راد در کنار پرسنلی با تجربه و حرفه ای در خدمت شما مراجعه کنندگان محترم می باشم. هدف ما ارائه ی دقیق ترین و باکیفیت ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی در کمترین زمان ممکن به شما بزرگواران می باشد. چرا مرکز رادیولوژی راد؟
این مرکز به دلیل: مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های تصویربرداری، گرد هم آوردن افرادی کارآزموده و مجرب، رعایت موارد ایمنی و استانداردهای حفاظتی در برابر تشعشعات دستگاه های رادیولوژی، امکان دریافت نتایج تصویربرداری در کمترین زمان و به صورت غیر حضوری (آنلاین)، قرارداد با اکثر بیمه ها از جمله تأمین اجتماعی، خدمات درمانی (کارمندی، سایر اقشار، سلامت، روستایی)، نیروهای مسلح (شاغل، وظیفه، جانباز)، بیمه سینا (شرکت آب و برق)، بیمه بانک ملت، بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک سپه و بانک رفاه، بیمه دانا، بیمه تجارت نو و بیمه صدا و سیما (شاغل و جانباز)، پاسخگویی و پذیرش در تمامی ایام هفته (غیر از روزهای جمعه)، و… انتخابی مناسب برای شما عزیزانی می باشد که نیاز به انجام تصویربرداری های تخصصی دهان و فک و صورت دارید.
و اما خدمات اصلی مرکز رادیولوژی راد به این شرح می باشد: سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت، رادیوگرافی پانورامیک، لترال سفالومتری، رادیوگرافی واترز، رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، فتوگرافی داخلی دهان (مناسب برای ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی دندانپزشکی، پاتولوژی های ناحیه دهان، …) و خارجی دهان (برای جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی های زیبایی صورت، جراحی اورتوگناتیک، جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی، جراحی های پلاستیک و ترمیمی چشم یا اکولوپلاستی، …)، و غیره.
تمامی متدهای نام برده همانطور که پیشتر اشاره شد با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تصویربرداری ارائه می شوند، این دستگاه ها نسبت به دستگاه های قدیمی تر از دقت و کیفیت بالاتر و دوز اشعه تابشی کمتری برخوردار هستند. با این حال پرسنل مرکز برای شما عزیزان از محافظ های سربی استفاده می کنند.
قابل ذکر می باشد که روزها و ساعات کاری مرکز شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ عصر می شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر یا به وبسایت مرکز مراجعه کنید، و یا از طریق شماره های تماس و آدرس ایمیل ثبت شده با پرسنل در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک مرکز رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت راد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • رشته تحصیلی تصویربرداری دهان، فک و صورت
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی بنیانگذار و مدیر رادیولوژی تخصصی دهان، فک و صورت راد
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر حسام میکائیلی خیاوی دندانپزشک، دکتر حسام میکائیلی خیاوی فوق تخصص دندانپزشکی، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص بهداشت عمومی دهان و دندان، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص ریشه‌ درمانی، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص دندانپزشکی سالمندان، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص آسیب‌ شناسی دهان و فک و صورت، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر حسام میکائیلی خیاوی جراح دهان و فک و صورت، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص کاشت دندان، دکتر حسام میکائیلی خیاوی متخصص ارتودنسی
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • متخصص بهداشت دندان
  • تکنسین دندان‌پزشکی
تصویر
حسام میکائیلی خیاوی
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر