منو
X

تصویر
ابراهیم نجف پور
دندانپزشکی کودکان
(7)
آمار این متخصص
(7) رای
60%

دقت

40%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر ابراهیم نجف پور، دانشیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، و متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان (پدودنتیست) هستم. تا به امروز در کنار تدریس در دانشگاه و آموزش دانشجویان عزیز، و همینطور انجام فعالیت های اجرایی، آموزشی، تحقیقاتی، علمی- پژوهشی، و… در زمینه ی درمانی نیز فعالیت های بسیاری داشته ام. من نیز همانند دیگر متخصصان این شاخه از دندانپزشکی کاملا با آناتومی، فیزیولوژی، صدمات و بیماری های دهان و دندان آشنایی داشته، و مهارت لازم جهت مراقبت از دهان و دندان های کودکان، تشخیص و درمان آسیب ها و بیماری های لثه ای و دندانی را کسب کرده ام، علاوه بر این با علم روانشناسی و نحوه ی ارتباط با کودکان و نوجوانان نیز آشنایی دارم. مراجعین ما معمولا شامل کودکان سه ساله تا نوجوانان پانزده ساله می شوند. کودکان از زمان رویش اولین دندان های خود بهتر است تحت نظر باشند، والدین عزیز می توانند با رعایت تمامی نکات و موارد بهداشتی که متخصص به آنها اشاره می کند به سلامت دهان و دندان های کودک خود کمک کنند. از طرف دیگر برخی از مشکلات مانند ناهنجاری های فکی اگر در سنین پایین تشخیص داده شوند می توان جهت رفع این مشکلات از روند رشد کودک کمک گرفت و مطمئنا درمان برای پزشک (متخصص ارتودنسی، جراح دهان و فک و صورت) راحت تر خواهد بود، و کودک در آینده نیاز به درمان های پیچیده نخواهد داشت. به طور کلی آنچه در حیطه ی فعالیت ما متخصصان دندانپزشکی اطفال قرار می گیرد به این شرح می باشد:
– فلوراید درمانی (برای تقویت ساختار دندان کودک و پیشگیری از پوسیدگی و خرابی دندان ها)
– فیشور سیلانت تراپی (که به منظور جلوگیری از پوسیدگی سریع دندان های کودکان و نوجوانان انجام می شود)
– ترمیم پوسیدگی و خرابی دندان های شیری/ دائمی
– درمان های پالپوتومی و پالپکتومی (حذف عصب تاج و ریشه ی دندان جهت درمان درد دندان های پوسیده و عفونی)
– تهیه و نصب فضانگهدارنده/ ارتودنسی پیشگیری (که به رشد منظم و ترتیب درست دندان ها کمک می کند)
– کشیدن دندان
– جرم گیری
– درمان بیماری های لثه
– درمان بوی بد دهان/ هالیتوزیس (چنانچه ناشی از دهان و دندان باشد)
– بررسی وضعیت دندان ها و فکین بالا و پایین جهت ارجاع به ارتودنتیست و یا جراح دهان و فک و صورت و…
هموطنان عزیز شما می توانید جهت معاینه و معالجه دندانپزشکی فرزندان خود با من در ارتباط باشید. در حال حاضر روزهایی را در مطب شخصی حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین عزیز می باشم. لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و همینطور تعیین نوبت قبلی با شماره تلفن مطب که در این صفحه ثبت شده است تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی کودکان و نوجوانان
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر ابراهیم نجف پور دندانپزشک، دکتر ابراهیم نجف پور فوق تخصص دندانپزشکی، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص بهداشت عمومی دهان و دندان، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص ریشه‌ درمانی، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص دندانپزشکی سالمندان، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص آسیب‌ شناسی دهان و فک و صورت، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر ابراهیم نجف پور جراح دهان و فک و صورت، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص کاشت دندان، دکتر ابراهیم نجف پور متخصص ارتودنسی، دکتر ابراهیم نجف پور دندانپزشک کودکان و نوجوانان، دکتر ابراهیم نجف پور دندانپزشک اطفال
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • دندانپزشک کودک
تصویر
ابراهیم نجف پور
دندانپزشکی کودکان
(7)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر