ساناز حیدرخان طهرانی
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(0)
من دکتر ساناز حیدرخان طهرانی هستم (شماره نظام پزشکی: ۹۹۰۶۶)، دارای مدرک دکترای حرفه ای دندانپزشکی، و بورد تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه و اخذ بورد تخصصی خود، با هدف ارائه ی خدمات تشخیصی دقیق و ایمن در حیطه ی رادیولوژی دندانپزشکی، اقدام به راه اندازی یک مرکز تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت کرده، و بعد از دریافت تأییدیه ها و مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به تأسیس مرکز تصویربرداری خود با نام "مرکز رادیولوژی تخصصی دهان و فک و صورت کاوش" شدم. مرکز رادیولوژی بنده در تهران واقع شده، و روزانه افراد بسیاری برای انجام رادیوگرافی های تخصصی از دهان و فک و صورت نزد ما مراجعه دارند. در کنار من در حال حاضر جمعی از افراد باتجربه و متعهد در حال فعالیت می باشند و تمامی روزهای هفته (به جز روزهای تعطیل) را آماده ی پاسخگویی و پذیرش شما بیماران عزیز می باشند. افرادی که از هر گونه آسیب، ناهنجاری و بیماری مرتبط با دهان، دندان، فک و صورت رنج می برند و برای ارزیابی های دقیق نیاز به انجام رادیوگرافی دارند می توانند با اطمینان خاطر با ما در ارتباط باشند. تمامی خدمات مجموعه ما، با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تصویربرداری، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و موارد حفاظتی، و زیر نظر برترین اساتید دانشگاه ارائه می شود. در این قسمت به شرح خدمات اصلی مرکز می پردازم:
  •  رادیوگرافی های داخل دهانی (دو بعدی): رادیوگرافی تک دندان یا پری اپیکال (Periapical)، رادیوگرافی بایت وینگ (Bite Wing)، رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal)
  • رادیوگرافی های خارج دهانی: رادیوگرافی پانورامیک (OPG)، رادیوگرافی سفالومتری، سی تی اسکن دندانی (CBCT)
  • فتوگرافی
با کمک روش های نام برده می توان، مشاهده ای دقیق از تمامی نسوج داخل و خارج دهان داشت، و با اطمینان بیشتری به تشخیص عارضه های این قسمت ها از جمله دندان، لثه، سینوس ها، مفصل فکی، فکین بالا و پایین، مجرای عصبی، غدد بزاقی، صورت، جمجمه، ... پرداخت. در نتیجه دندانپزشکان و جراحان فک و صورت نیز با توجه به گزارش رادیوگرافی ها می توانند اقدامات درمانی درست تری داشته باشند. قابل توجه بیماران عزیز، مجموعه ما با اکثر بیمه ها طرف قراداد است از جمله بیمه بانک های ملت، صادرات، کشاورزی و بانک سپه، بیمه تجارت نو، سامان، آسیا، رازی، دانا و البرز. هم چنین تصویربرداری سه بعدی (CBCT) نیز در مرکز ما تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. در صورت نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده، می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر به مرکز مراجعه داشته باشید. راه های ارتباطی با ما نیز از جمله شماره های تماس و آدرس ایمیل در این صفحه موجود است، برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آنها اقدام فرمایید. جهت دسترسی به تصاویر رادیوگرافی خود نیز می توانید به وبسایت مرکز که در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده، مراجعه داشته باشید. علاوه بر شما پزشک معالج تان نیز می تواند به گزارش تصویربرداری های شما دسترسی داشته باشد.
جزئیات بیشتر