سجاد قربانی زاده
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(0)
من دکتر سجاد قربانی زاده هستم (شماره نظام پزشکی 115932)، استادیار و عضو هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، و همینطور مدیر گروه آموزشی رادیولوژی دهان و فک و صورت. قابل ذکر می باشد که تخصص اصلی من نیز رادیولوژی فک و صورت است که در سال 1390 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شدم. در حال حاضر نیز مدیریت یک مرکز تخصصی تصویربرداری فک و صورت را بر عهده دارم، این مرکز "مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قربان زاده" در خرم آباد تأسیس شده است و طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری داخلی و خارجی دهان را ارائه می کند. خدمات اصلی این مرکز که شما می توانید از آن بهره مند شوید به این شرح می باشد:
- رادیوگرافی داخل دهانی: بایت وینگ، پری اپیکال و اکلوزال
- رادیوگرافی خارج دهانی: پانورامیک، لترال سفالومتری، واترز، گرافی مفصل فکی، گرافی سینوس ها، و...
- سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت
- فتوگرافی
تمامی خدمات با استفاده از سیستم های تصویربرداری دیجیتال ارائه می شود، این دستگاه ها از بالاترین کیفیت و دقت در ثبت تصاویر، و هم چنین کمترین میزان پرتو برخوردار می باشند. البته پرسنل مرکز جهت رعایت کامل موارد ایمنی و حفاظتی، از پوشش های سربی نیز برای شما بیماران محترم استفاده می کنند.
در صورتی که جراح و دندانپزشک شما انجام رادیوگرافی و فتوگرافی را برایتان تجویز کرده است، می توانید با اطمینان خاطر مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر قربان زاده را انتخاب کنید. من در کنار پرسنل باتجربه مرکز همه روزه (غیر از روزهای تعطیل) در خدمت شما مراجعه کنندگان گرامی می باشم.
سعی ما در ارائه ی تخصصی ترین و دقیق ترین خدمات تشخیصی در حیطه ی رادیولوژی به شما مردم عزیز می باشد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر یا به وبسایت مرکز مراجعه کنید، و یا از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل درج شده با پرسنل مرکز در ارتباط باشید.
جزئیات بیشتر