منو
X

کلینیک دندانپزشکی محتشم
کلینیک دندانپزشکی
(3)
آمار این مرکز
(3) رای
100%

محیط

20%

مهارت پرسنل

40%

احترام و طرز برخورد

0%

وقت شناسی

0%

خدمات

0%

هزینه اقتصادی

درباره ما
  

کلینیک دندانپزشکی محتشم در شهر اصفهان واقع می باشد که با پشتوانه تجربه و دانش تیم تخصصی خود و برخوردار بودن از متخصصان باتجربه و همینطور استفاده کردن از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهره‌گرفتن از مرغوب‌ترین مواد و هزینه‌های قابل پذیرش و مطلوب، بهترین نتایج ممکن را در حوزه دندانپزشکی به بیماران ارائه می‌دهد. ما نهایت تلاش و سعی خود را به کار خواهیم برد تا تمامی رجوع ‌کنندگان متناسب با احتیاج ها و موقعیت خود بهترین و ایده آل ترین خدمات را کسب کنند و نگرانی و اضطرابشان هنگام  داخل شدن به کلینیک در اثر برقرار کردن رابطه‌ای گرم و صمیمی با متخصصان و همچنین دیگر همکاران رفع شود. مهم‌ترین و پراهمیت ترین اولویت ما در کلینیک محتشم دادن آرامش به بیماران است.

خدمات ارائه شده در کلینیک محتشم

– سفید کردن دندان ها

زرد شدن دندان ها برای هر شخصی می تواند به وجود آید و لبخند زدن زیبای شخص را تحت تاثیر خود قرار دهد. شیوه هایی برای سفید کردن دندان‌ها موجود می باشد که به راحتی و آسانی این مشکل را رفع می‌کنند، در زمان گذشته این شیوه ها ، برای بیماران همراه با درد بود و حتی گاهی اوقات باعث حساسیت دندان‌ها می‌شد، ولی استفاده کردن از شیوه ‌های جدید و با استفاده کردن از بلیچینگ دندان علاوه بر این که عوارض و دردی  برای بیمار به همراه ندارد، بلکه نتایج آن به صورت دائمی می باشد.

– اصلاح طرح لبخند

طراحی لبخند علاوه بر اینکه لبخند را جذاب تر می کند، سلامت عمومی را نیز بهبود می‌بخشد. قسمت مهمی از طراحی لبخند مربوط به مشکلات زیربنایی و اصلی، مانند پوسیدگی دندان، می‌پردازد، بنابراین لبخند زیبا هم جزو نشانه جذابیت و سلامتی می باشد. متخصصین بعد از بازیابی سلامت دهان و دندان با توجه به موقعیت بیمار یکی از بهترین و ایده آل ترین معالجه ‌های زیبایی را برای او انتخاب خواهند کرد.

– ایمپلنت و کاشت دندان

ایمپلنت‌های دندان از تیتانیوم خالص ساخته شده و این ماده‌ کاملاً با بافت‌های بدن سازگار است و بعد از مدتی در استخوان‌ پیرامون خود ادغام می شود و قسمتی از بدن می‌شود. استفاده کردن از ایمپلنت‌های دندان شیوه ای تاثیر گذار و بدون ‌خطر برای مشکلاتی مانند از دست دادن دندان‌ها می باشد. انجام دادن ایمپلنت و کاشتن دندان در این کلینیک بدون درد، خونریزی و در یک روز ارائه می‌ گردد.

 

– ارتودنسی

خدمات ارتودنسی جهت به وجود آوردن طرح لبخند زیبا از  طریق هماهنگ کردن دندان ها، لب ها، و فک ها با همدیگر و قرار دادن آن‌ها در شرایط درست صورت می گیرد. به این ترتیب دندان ها رویکرد بهتر داشته، تمیز کردن آن‌ها راحتر و ساده تر است، و به احتمال فراوان برای تمام طول زندگی شخص باقی می مانند.

  • انتفاعی یا غیرانتفاعی؟
  • اندازه
  • هزینه
  • میانگین زمان انتظار
  • مالکیت
  • اعتبار دهی شده توسط
  • گواهینامه ها
  • کلمات کلیدی کلینیک دندانپزشکی محتشم، دندانپزشکی کلینیک محتشم، محتشم دندانپزشکی کلینیک، محتشم کلینیک دندانپزشکی، محتشم کلینیک، محتشم دندانپزشکی، محتشم ارتودنسی
تخصص ها
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
  • جراح زیبایی
تصویر
کلینیک دندانپزشکی محتشم
کلینیک دندانپزشکی
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر