منو
X

تصویر
دکتر مهسا رکنی
جراحی دندان
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر مریم رکنی هستم و افتخار من این است که خدمات دندانپزشکی کودکان را با کیفیت بالا در محیطی امن و مطمئن به دلبندتان ارائه می دهم . هدف من کمک به فرزند شماست که از ملاقات دندانپزشک و دستیاران دندانپزشکی احساس خوبی داشته باشد وبا ارائه روش های ساده پیشگیری و تشویق به انجام مراقبت های دندانی ، از سلامت دندانی برای همیشه لذت ببرد . به این منظور ٢ مرکز دندانپزشکی ویژه اطفال و نوجوانان در ٢  نقطه تهران توسط من راه اندازی شد . هر دو مرکز مجهز به آخرین تجهیزات ویژه اطفال و بهره مندی از دستیاران دوره دیده ویژه درمان های اطفال از ٢سالگی می باشد .درمان های دندانپزشکی اطفال و نوجوانان با توانایی و تجربه ای که دارم در کنترل رفتاری و روش های درمانی ویژه و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، مواد و تجهیزات درمانی با کیفیت و سرعت بالا ارائه می دهم. علاوه بر موارد ذکر شده من در مطب خود خدمات مهمی را عرضه می کنم که شامل موارد زیر می شود:

– درمان پوسیدگی و بیماریهای دهان و دندان با تکیه بر روش های کنترل رفتاری از ٢ سالگی

– درمان های دندانپزشکی با تجهیزات آرام بخشی sedation برای کودکان غیرهمکار از ٢ سالگی و نوجوانان با اختلالات اضطرابی و کودکان با ناتوانی های خاص سندروم داون down syndrom ( درمان های آرام بخشی هیچگونه عوارضی برای کودکان نداشته و جایگزین مناسبی برای درمان های تحت بیهوشی می باشد )

– درمانهای دندانپزشکی اطفال با لیزر، کاربردها  و مزایای آن:

– انجام درمانهای دندانپزشکی تا٩٠٪ موارد بدون نیاز به بی حسی انجام میگیرد ، دراین تکنولوژی نور لیزر همزمان با برداشت پوسیدگی باعث مسدود کردن کانالهای عصبی وجلوگیری از انتقال حس درد می شود .

– برداشت پوسیدگی با لیزر بصورت پرتاب نور لیزر بوده و باعث حذف صداها و لرزشهای ناهنجار ابزار دندانپزشکی می شود .

– انجام جراحی های کوچک در دهان توسط لیزر بدون خونریزی و التهاب و درد انجام می شود و ترمیم بافتی سریع صورت می گیرد نظیر: انجام فرنکتومی و جراحی های لثه و حذف بافت اضافی لثه .

– حذف رنگدانه های سیاه روی لثه وایجاد لثه صورتی رنگ بدون خونریزی و با ترمیم سریع .

– حذف لثه اضافی و بافت ملتهب لثه که در اثر تماس با براکتهای اورتودنسی و یا بهداشت پایین ایجاد می شود ، بدون خونریزی و با ترمیم سریع

– با  بهره مندی از خاصیت میکروب کشی لیزر از درمانی ایمن بهره مند می شویم . فوتون های لیزر در حین تابش با خاصیت از بین بردن تمامی میکروبها در حین درمان ، موفقیت درمان را بالا برده و از انتقال بیماریهای میکروبی جلوگیری می کنند.

– تشخیص پوسیدگی ها با پیشرفته ترین و دقیق ترین تجهیزات تشخیص پوسیدگی :

– با بهره مندی از تکنولوژی جدید می توان حتی پوسیدگی هایی را که در معاینه عادی یا گرافی دندانی مشخص نمی باشند یا در مرحله شروع هستند را خیلی دقیق و به موقع تشخیص داد.

– درمان پوسیدگی های سطحی با ژل حلال پوسیدگی و حذف برداشت با دستگاه چرخنده و حذف صدای لرزش

– بازسازی بافت دندانها با پرکردگی های مخصوص اطفال با خاصیت آزادسازی فلوراید به منظور جلوگیری از پوسیدگی مجدد و در رنگ های سفید و ٨ رنگ شاد به منظور تشویق در درمان دندان های شیری و مراقبت های بهداشتی پس از درمان.

– آشنایی با روش های صحیح پیشگیری و مراقبت های بهداشتی در نوزادان ، کودکان و نوجوانان

– آشنایی با روش های کاهش استرس در مراجعات نخست و موفقیت در انجام درمان با کنترل رفتاری و جلب همکاری کودک.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک دکتر مهسا رکنی
  • تجارب / مهارت ها درمان های دندانپزشکی اطفال و نوجوانان
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشک اطفال
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکتری دندانپزشکی اطفال
  • کلمات کلیدی دکتر مهسا رکنی، دکتر دندانپزشک رکنی، دکتر رکنی اطفال، دکتر رکنی دندانپزشک، مهسا رکنی دندانپزشک، رکنی اطفال، رکنی دندانپزشک
تخصص ها
  • دکتر دندانپزشک
  • متخصص دهان
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر مهسا رکنی
جراحی دندان
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر