منو
X

تصویر
دکتر الهیار جمیلیان
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر الهیار گرامی در سال یک هزار و سیصد وچهل و پنج در کرمانشاه به دنیا آمدم. بعد از پایان کلاس اول ابتدایی به همراه خانواده و به دلیل شغل پدر به تهران منتقل شدیم. دوران ابتدایی را در دبستان نهال آرزو در نزدیک منزل  گذراندم و در سال ۱۳۵۹ وارد دبیرستان البرز شدم. دوران دبیرستان را در سه سال به پایان رساندم.

روزی جهت آغاز کلاس زبان در موسسه ملی زبان در چهارراه ولی عصر که نزدیک دبیرستان ما بود در سالن انتظارنشسته بودم که یکی از همکلاسی های موسسه که پرستار بود و می دانست در حال تحصیل در دبیرستان هستم به من پیشنهاد داد تا در تابستان کلاس سوم تجربی را به صورت جهشی امتحان دهم و در باب آسان بودن آن کلی داد سخن داد. تا آن روز حتی یک مرتبه نیز به این مسئله فکر نکرده بودم.  این عقیده را با خانواده مطرح نمودم و به شدت مورد تایید قرار گرفت. در طول باقی مانده سال تحصیلی صبح در کلاس دوم دبیرستان و بعد از ظهرها در کلاس آموزشی یک موسسه به آموزش مباحث کلاس سوم دبیرستان می پرداختم. در مورد درس زیست شناسی توانستم از دفتر دوست عزیز آقای دکتر ضرغام حسین احمدی استفاده نمایم. در مهر ماه ۱۳۶۱ در سال چهارم دبیرستان البرز بودم.

حضور من در دبیرستان البرز یکی از ارزشمندترین و مهیج ترین دوران زندگی من بود که تاثیرآن همیشه در زندگی باقی مانده است. تجربه آموختن از بهترین آموزگاران آن دوره همیشه برای من مغتنم بوده است.

در ۱۳۶۲ پس از اخذ دیپلم، به دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران وارد شدم. باید اعتراف کنم تحصیل در دانشکده دندان پزشکی نیز یک تجربه تکرار نشدنی بود. بعد از دفاع از پایان نامه تحقیقاتی خود در سال ۱۳۶۸ که به راهنمایی استاد فقید دکتر سید مهدی فرمند نگارش شده بود در همان سال بعد از قبولی در کنکور ورود به دوره تخصص، در رشته ارتدنسی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به تحصیل نمودم. این رویای من در طول تحصیل دندان پزشکی بود.

در سال ۱۳۷۴ و بعد از دفاع از پایان نامه و قبولی در امتحان بورد تخصصی همان سال به عنوان استادیار بخش ارتدنسی دانشکده دندان پزشکی شیراز مشغول به کار شدم و به همراه همسر و فرزند یک ماهه به آن شهر عزیمت نمودم. با پایان دوره تعهدات قانونی(۱۳۸۲) در شیراز به تهران بازگشتیم.

از سال ۱۳۸۴ به عنوان دانشیار بخش ارتدنسی دانشکده دندان پزشکی تهران مشغول به کار شدم. در سال ۱۳۸۹ به مرتبه استادی نایل آمدم. رتبه ای که به آن مفتخر و در قبال آن خود را مسئول می دانم. مسئولم تا با تمام توانم در راه ارتقا سطح علمی دانشجویان و دستیاران این رشته بکوشم تا پاسخ شایسته ای به اعتماد دانشگاه در اعطای رتبه استادی به خود داده باشم. دانشگاهی که هرآنچه می دانم را به من آموخت.

من  با پشتوانه سالها تجربه در حوزه تخصصی ارتودنسی و با برخورداری از کادر مجرب و متعهد مفتخر به خدمت رسانی در این عرصه می باشم. همزمان با رشد روز افزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت ، باعث شد تا در جهت اطلاع رسانی و ارائه وسیع خدمات خود ، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقدام به راه اندازی این وب سایت نمایم. من با محوریت بخشیدن به رضایت مخاطبین توانسته ام به افتخاراتی دست پیدا کنم مانند کسب کردن لوح های تقدیر متعدد از مراجع و مبادی متنوع که  نشان دهنده موفقیت من در این راستا می باشد.

 

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک عبدالرضا جمیلیان
  • تجارب / مهارت ها استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • رشته تحصیلی مرتب سازی دندان (ارتودانتیکس)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر الهیار گرامی، دکتر دندانپزشک گرامی، دکتر گرامی ارتودنسی، دکتر الهیار دندانپزشک، الهیار گرامی دندانپزشک، گرامی ارتودنسی، گرامی دندانپزشک
تخصص ها
  • دکتر دندانپزشک
  • متخصص دهان
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر الهیار جمیلیان
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر