منو
X

تصویر
زهره عارف پور
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر زهره عارف پور هستم، استادیار و عضو هیأت علمی گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، و دارای بورد تخصصی تصویربرداری فک و صورت به شماره نظام پزشکی ۱۴۰۳۹۲٫ تا به امروز خدمات آموزشی بسیاری را ارائه کرده ام و هم چنین در حیطه های تحقیقاتی و علمی- پژوهشی نیز فعالیت های متعددی داشته ام از جمله مشارکت در اجرای چند طرح تحقیقاتی به عنوان مجری و همکار، و نویسنده ی مقالات علمی و تخصصی که در برترین و معتبرترین ژورنال های علمی داخلی و خارجی چاپ شده است.
و اما به عنوان یک متخصص رادیولوژی تا به امروز خدمات متعددی اعم از مراقبتی و تشخیصی را به مردم عزیز کشورم ارائه کرده ام. لازم به ذکر است که در حال حاضر مدیریت یک مرکز تخصصی رادیولوژی به نام “مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر عارف پور” را بر عهده دارم. این مرکز را بعد از اخذ مجوزها و تأییدیه های لازم در زاهدان تأسیس کردم.
در این مجموعه پرسنلی آموزش دیده و متعهد همه روزه در حال فعالیت می باشند، و سعی در ارائه ی خدماتی دقیق با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی دارند. مزیت مرکز رادیولوژی بنده علاوه بر حضور تکنسین ها و رادیولوژیست های مجرب، در تجهیزات پیشرفته ی آن است، تمامی دستگاه ها و سیستم های تصویربرداری موجود در مرکز جزو به روزترین دستگاه ها هستند و در کنار خروجی دقیق و باکیفیت، از دوز تابشی کمتری نیز برخوردار می باشند.
هم چنین برای رفاه حال شما عزیزان، شرایطی را فراهم کرده ایم، که بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانید از طریق سایت مرکز، به تصاویر رادیوگرافی خود دسترسی داشته باشید.
و اما از میان متدهای مختلف تصویربرداری دندانپزشکی که در مرکز بنده نیز قابل ارائه می باشد می توان به رادیوگرافی بایت وینگ، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیوگرافی اکلوزال، رادیوگرافی پانورامیک، رادیوگرافی مفصل تمپومندیبولار، سفالومتری لترال و پوستروانتریور، رادیوگرافی سینوس ها، و اسکن سه بعدی دهان و فک و صورت اشاره کرد.
با کمک تکنیک های نام برده می توان با دقت به بررسی دندان ها، لثه، سینوس ها، فک و مفصل فکی، غدد بزاقی، مجرای عصبی، صورت و حتی جمجمه پرداخت. برای مثال با استفاده از رادیوگرافی پری اپیکال با نام اختصاری PA که جزو رادیوگرافی های داخل دهانی است می توان تصویری دقیق از یک یا دو دندان به طور کامل داشت (تاج تا ریشه) و التهابات لثه ای، دندان های نهفته، ضایعات پری اپیکال، پوسیدگی های دندانی، … را تشخیص داده و به بررسی روند اندودنتیک و همینطور ایمپلنت کردن دندان ها پرداخت. یا با کمک سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت که با نام CBCT نیز شناخته می شود و جزو روش های پرکاربرد رادیوگرافی خارج دهانی است می توان به طور دقیق محل قرارگیری ایمپلنت دندان را تعیین کرد، هم چنین دندان های عقل نهفته را تشخیص داد، به بررسی تروماهای دندانی و فکی، ضایعات دهان و فک مانند تومورها، بیماری های لثه ای، بیماری های سینوسی، … پرداخت.
عزیزانی که نیاز به انجام رادیوگرافی های نام برده دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی بنده مراجعه داشته باشند. من به همراه پرسنل مجموعه همه روزه در خدمت شما مراجعین گرامی می باشم، لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل های درج شده با ما در ارتباط باشید. هدف من و پرسنل مرکز حفظ سلامت و بهداشت دهان، فک و صورت شما مردم عزیز است، با ما در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر عارف پور
  • تجارب / مهارت ها مشاوره و راهنمایی پایان نامه های تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ مشارکت در انجام چند طرح تحقیقاتی در سمت مجری اول و دوم و همکار؛ نگارش مقاله های علمی و تخصصی و انتشار این آثار در معتبرترین مجله های علمی- پژوهشی از جمله مقاله (Anatomical variations of the maxillary sinus septa of an Iranian population using cone-beam computed tomography: A retrospective study. | [Variaciones anatomicas de los tabiques del seno maxilar de una poblacion Irani mediante tomografia computarizada de haz conico: Estudio retrospectivo.]) منتشر شده در Journal of Oral Research در سال 2020، و...
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی تصویربرداری دهان، فک و صورت
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی مدیر و مؤسس مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر عارف پور
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر زهره عارف پور دندانپزشک، دکتر زهره عارف پور فوق تخصص دندانپزشکی، دکتر زهره عارف پور متخصص بهداشت عمومی دهان و دندان، دکتر زهره عارف پور متخصص ریشه‌ درمانی، دکتر زهره عارف پور متخصص دندانپزشکی سالمندان، دکتر زهره عارف پور متخصص آسیب‌ شناسی دهان و فک و صورت، دکتر زهره عارف پور متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر زهره عارف پور جراح دهان و فک و صورت، دکتر زهره عارف پور متخصص کاشت دندان، دکتر زهره عارف پور متخصص ارتودنسی
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • متخصص بهداشت دندان
  • تکنسین دندان‌پزشکی
تصویر
زهره عارف پور
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر